رئال مادرید برای خرید ستاره ایتالیا در یورو 2020 دست به کار شد

به گزارش سهندبلاگ، یک منبع خبری در اسپانیا گفت که باشگاه رئال مادرید تحت تأثیر عملکرد خوبی دفاع چپ تیم ملی ایتالیا در رقابت های یورو 2020 قرار گرفته است و به همین دلیل قصد جذب او را دارد.

رئال مادرید برای خرید ستاره ایتالیا در یورو 2020 دست به کار شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، نشریه آ اس اسپانیا اظهار داشت که مدیربرنامه های لئوناردو اسپیناتزولا با نمایندگان باشگاه رئال مادرید دیدار داشته است و ظاهراً طرفین درباره امکان معاوضه بازیکن میان تیم سفیدپوش پایتخت اسپانیا و تیم رم ایتالیا صحبت نموده اند.

اسپیناتزولا مدافع سابق تیم های آتالانتا و یوونتوس که اکنون در رم توپ می زند، یکی از بهترین بازیکنان ایتالیا در دو دور نخست مرحله گروهی یورو 2020 بوده و به همین دلیل هم مورد تمجید بسیاری از کارشناسان قرار گرفته است. در این بین توجه رئال مادرید نیز به این بازیکن 28 ساله جلب شده است، کسی که در بازی افتتاحیه یورو هم بهترین بازیکن میدان شد.

طبق گزارش نشریه آ اس، داویده لیپی مدیربرنامه های اسپیناتزولا در جنوب فرانسه با لوئیس کمپوس مدیرورزشی سابق باشگاه لیل که از جانب رئال مادرید مأمور مذاکره با لیپی شده، صحبت نموده و در مذاکرات طرفین بحث معاوضه بازیکن میان دو باشگاه رم و رئال هم مطرح شده است. گویا پیشنهاد رئالی ها معاوضه اسپیناتزولا با بورخال مایورال است که سال 2020 با قراردادی دو ساله به عنوان بازیکن قرضی به رم پیوست. قرارداد مایورال شامل بند خرید اجباری 20 میلیون یورویی برای تیم ایتالیایی است، اما ظاهراً طرف اسپانیایی ترجیح می دهد که به جای این مبلغ اسپیناتزولا را از رمی ها بگیرد.

رئال مادرید به دنبال یک دفاع چپ جدید است تا با مارسلو قطع همکاری کند و دیگر مجبور به پرداخت حقوق بالای او نباشد.

در این میان اما نشریه گاتزتا دلواسپورت مدعی شده که رم دریافت هرگونه پیشنهاد برای اسپیناتزولا را تکذیب نموده است، اما این باشگاه در صورت دریافت پیشنهاد به آن فکر خواهد نمود. با این حال گزینه معاوضه بازیکن با مایورال قطعاً مدنظر رمی ها نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 14233

به "رئال مادرید برای خرید ستاره ایتالیا در یورو 2020 دست به کار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید برای خرید ستاره ایتالیا در یورو 2020 دست به کار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید