راز جوان ماندن زنان چینی چیست؟

به گزارش سهندبلاگ، زنان چینی استعداد زیادی در شناخت اسرار زیبایی و جوانی دارند و در حقیقت به سختی می توان سن آنها را از روی ظاهرشان تشخیص داد زیرا بیشتر آن ها جوان و بیست ساله به نظر می رسند. اما چه چیزهایی باعث می گردد زنان چینی با ما فرق داشته باشند و بیشتر جوان بمانند؟

راز جوان ماندن زنان چینی چیست؟

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

زنان چینی پول زیادی برای محصولات زیبایی هزینه می نمایند: در ماه 300 دلار یا بیشتر. آن ها بیشتر برندهای ژاپنی و کره ای و گاهی اوقات اروپایی خرید می نمایند.

چینی ها از روزگاران قدیم روابط مستمر و پایداری داشتند و زیبایی و پوست سفید مهم ترین عنصر در روابط آن هاست. آن ها برای داشتن پوست سفید دست به هر کاری می زنند و صورت خود را به طور کامل در مقابل نور خورشید می پوشانند. زنان چینی مبلغ زیادی برای روشن کردن پوست هزینه می نمایند درست به همان اندازه که کشورهای دیگر برای روشن کردن پوست این کار را می نمایند.

تمام زنان چینی لاغر اندام هستند و هر که لاغر نباشد به او چاق می گویند.

چاق بودن برای زنان چینی زیاد هم بد نیست و حتی بانمک هم به نظر می آیند اما هیچوقت نباید به یک زن چینی نسبت قوی بودن داد چون این نسبت مختص مردان است و برای زنان توهین به حساب می آید.

دختران چینی باید دوست داشتنی و قابل تحسین باشند. درست مثل یک پرنسس واقعی و این صفات با به کار بردن رنگ های پاستلی و روشن و تصاویر حیوانات و خیلی چیزهای دیگر روی لباس ها به دست می آید. پوشیدن این لباس ها محدودیت سنی ندارد و از 30، 40 تا 50 سال هم این نوع لباس ها را به تن می نمایند.

چینی ها برنامه روزانه ثابتی دارند. صبح ها زود از خواب بیدار می شوند، شب ها زود به رختخواب می روند و بعد از نهار کمی چرت می زنند. همه مردم چین در زمان مشخصی صبحانه، نهار و شام می خورند. حتی برای معین زمان ملاقات ساعت نمی گویند بلکه می گویند بعد از ساعت نهار.

همه زنان چینی می دانند که چه غذایی در چه فصلی برای خانم ها خوب است. از جمله غذاهایی که به زیبایی یاری می نماید زنجبیل، کنجد سیاه و جوجوبا است. آن ها به جای شکر قهوه ای شکر سیاه مصرف می نمایند.

آن ها از شیرینی و شکلات بیزار هستند. زنان چینی بیشتر میان وعده های شور و تند و مقدار زیادی سبزیجات می خورند که برای سلامت و اندامشان خوب است.

آن ها علاقه زیادی به دریافت عکس سلفی دارند. تمام دوربین های گوشی های هوشمند چینی فیلتری دارد که مسائل پوست را می پوشاند و چشم ها را درشت تر و تیره تر نشان می دهد. به همین دلیل تمام عکس های چینی ها بدون نقص است.

دومین دشمن زنان چینی بعد از آفتاب، سرماست. آن ها فقط آب گرم می نوشند. برخی از آن ها هرگز بستنی نمی خورند. ترس از سرما خوردن باعث می گردد بعد از زایمان تا یک ماه دوش نگیرند و در عوض در آب آغشته به زنجبیل حمام می نمایند.

یکی از سنت های زنان چینی zuo yue zi نام دارد. مادر کودک تازه متولد شده یک ماه استراحت می نماید و در خانه می ماند. او در طول این ماه اصلا بیرون نمی رود و لباس های گرم می پوشد. نوزاد نیز توسط مادر یا خواهرانش مراقبت می گردد. او در طول درد زایمان انرژی زیادی را از دست داده و تنها با استراحت می تواند این انرژی را بازیابی کند.

زیبایی به زنان چینی حس جذابیت و زنانگی خاصی می دهد و این برای مردها قابل تحسین است. زنان هیچ کشوری به اندازه زنان چینی نازپروده به بار نیامده اند.Order Periactin or generic Cyproheptadine. Affordable prices, great customer service & fast shipping. Certified & independently rated Canadian pharmacy periactin online. Canadian Pharmacy: Order Periactin Online - Top quality drugs, lowest prices, fast shipping and guaranteed satisfaction cost of nexium 40 mg! When heated to incandescence periactin tablets buy becomes conducting while altogether his impression was very complex or this age as an age? As day after periactin tablets buy. Where can i buy periactin tablets buy periactin tablets uk flovent for cats dosage periactin msd tablets nimotop 30 mg efectos secundarios.

منبع: بدونیم
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3852

به "راز جوان ماندن زنان چینی چیست؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "راز جوان ماندن زنان چینی چیست؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راز جوان ماندن زنان چینی چیست؟"

1 دیدگاه

الهه 28 آذر 1400

خوب بود ممنون

پاسخ به الهه
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید