ربات زیر دریایی دانشگاه آزاد قزوین در مسابقات جهانی کانادا

به گزارش سهندبلاگ، تیم ربات زیر دریایی (ROV) دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به عنوان تنها تیم ایرانی برای نخستین بار صلاحیت فنی حضور در مسابقات جهانی ربات زیر دریایی (MATE) را کسب کرد.

ربات زیر دریایی دانشگاه آزاد قزوین در مسابقات جهانی کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران قزوین؛در این دوره از مسابقات که از اعتبار علمی زیادی برخوردار است،صلاحیت 100 تیم از دانشگاه های مطرح جهان مورد آنالیز نهاده شد که از بین آن ها تیم هایی از دانشگاه های معتبر جهان همچون دانشگاه های آریزونا، ماساچوستMIT،واشنگتن، اوهایو، می سی سی پی ،نیو همشایر،آستین تگزاس، هنگ کنگ(چین) ، ماری تایم(روسیه) و دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برای حضور در مسابقات تایید شد.

این مسابقات از 25 لغایت 27 ژوئن سال میلادی جاری (4تا 6 تیرماه) در ایالت سنت جون کانادا با حضور 35 تیم برگزار می گردد.

در این رقابت ها، شرکت هایی مطرحی همچون ناسا، شِل، پژو، جنرال موتورز، ایسوس،IEEE،ISI، MPC و DEEP SEA به عنوان حامی اقتصادی این مسابقات حضور دارند.

تیم ربات زیر دریایی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین که دارنده پنج عنوان قهرمانی در رقابت های بین المللی ربوکاپ آزاد ایران می باشد، در این دوره از بازی ها به عنوان تنها تیم ایرانی پذیرفته و دعوت نامه رسمی حضور در مسابقات را دریافت نموده است.

ربات زیر دریایی با قابلیت بهره گیری در صنایع نظامی و غیر نظامی امکان ویژه را در اختیار انسان قرار می دهد تا در شرایطی مختلف جوی بر تاسیسات نفتی و غیره تسلط داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8587

به "ربات زیر دریایی دانشگاه آزاد قزوین در مسابقات جهانی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربات زیر دریایی دانشگاه آزاد قزوین در مسابقات جهانی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید