رشد 70 در صدی عوارض مسکن

به گزارش سهندبلاگ، رشد 70 در صدی عوارض مسکن این خبریست که حسن محتشم به تازگی بیان کرد و گفت: مالیات مسکن، قانون پیش فروش وافزایش نرخ معاملات ازعوامل بازدارنده ای است که می توانند باعث رشد قیمت شوند.

رشد 70 در صدی عوارض مسکن

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش مجله ی دلتا به نقل از خبرنگاران این مقام مسئول اضافه کرد: عوامل بازدارنده نه فقط به رونق بازار مسکن یاری نمی نمایند، بلکه به افزایش نرخ ازسوی انبوه سازان و فراوری نمایندگان مسکن نیزدامن می زند.

محتشم توضیح داد: افزایش نرخ معاملاتی و منطقه ای از سوی وزارت اقتصاد به صورت دفترچه ای باعث شده که نرخ عوارض در واحد های مسکونی 15 درصد و واحد های تجاری تا 70 درصد افزایش یابد.

وی تأکید کرد: افزایش نرخ در تراکم، عوارض ساخت وسازوصدورپروانه و درنتیجه قیمت تمام شده مسکن ناشی ازهمین نرخ های مشخص شده دردفترچه معاملاتی است.

رییس انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران با اشاره به اوضاع آرام کنونی بازار مسکن ، گفت: با افزایش نرخ منطقه ای باید منتظر رشد نرخ ها درمناطق مختلف باشیم.

محتشم یادآور شد: دولت باید توان نقدینگی برای فراوری وعرضه مسکن را ازطریق ایجاد عوامل تشویقی درمیان انبوه سازان فراهم کند تا به زودی شاهد رونق دراین بازارباشیم.

با صفحات خبر و گزارش و اخبار مسکن خبرنگاران، از آخرین تحولات بازار ملک مطلع خواهید شد.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6226

به "رشد 70 در صدی عوارض مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 70 در صدی عوارض مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید