رونمایی از سامانه یکپارچه آموزشیار چه مزیتی برای دانشگاه آزاد اسلامی دارد؟

به گزارش سهندبلاگ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان گفت: پس از سامانه متمرکز پژوهشیار، اکنون منتظر رونمایی از سامانه یکپارچه آموزشیار هستیم که تحولی شگرف در ارتقای کیفیت آموزش در دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد خواهد نمود.

رونمایی از سامانه یکپارچه آموزشیار چه مزیتی برای دانشگاه آزاد اسلامی دارد؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از گلپایگان، نشست اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان با اصحاب رسانه برگزار گردید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان با تأکید بر ماهیت خبر و اطلاع رسانی گفت: خبرنگاران قشر زحمتکش جامعه هستند و باید خدمات خبرنگارانن را ارج بنهیم.

حمیدرضا خدایی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و برگزاری آموزش مجازی اعلام کرد: دانشگاه آزاد اسلامی تهدید ایجاد شده را به فرصت تبدیل کرد و پیشرفتی که دانشگاه آزاد اسلامی در آموزش مجازی برخط داشت، مثال زدنی بود.

وی با اشاره به اینکه مشارکت بالای 90 درصد در امتحانات انتها ترم خود گواه بر این مدعا است، عنوان نمود: اکنون تمرکز استادان دانشگاه آزاد اسلامی بر فراوری محتوا است تا بر غنای آموزش مجازی بیفزایند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان عنوان نمود: پس از سامانه متمرکز پژوهشیار، اکنون منتظر رونمایی از سامانه یکپارچه آموزشیار هستیم که تحولی شگرف در ارتقای کیفیت آموزش در دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد خواهد نمود.

بازدید خبرنگاران از دانشکده پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان

خدایی با اشاره به تصمیم جدید مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر دریافت حداقل شهریه از دانشجویان ساکن مناطق محروم یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در این زمینه باید واحدهای دانشگاهی این استان را همراهی کند.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه این نشست خبرنگاران از امکانات فنی و مهندسی، باغ های دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان و دانشکده پرستاری بازدید کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان در حاشیه این بازدید خطاب به خبرنگاران گفت: مسئولان شهرستان گلپایگان، دانشگاه آزاد اسلامی و خیّرین در ایجاد ساختار و تهیه تجهیزات نقش بی بدیلی داشتند.

خدایی با اشاره به کیفیت آموزش در دانشگاه آزاد اسلامی تشریح کرد: ثبت نام رشته های بدون آزمون در حال اجرا است و فرصت مناسبی است که متقاضیان و افراد خانه نشین از امکانات گسترده آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی استفاده نمایند و سطح دانش و مهارت خود را ارتقا دهند.

4078/

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9982

به "رونمایی از سامانه یکپارچه آموزشیار چه مزیتی برای دانشگاه آزاد اسلامی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از سامانه یکپارچه آموزشیار چه مزیتی برای دانشگاه آزاد اسلامی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید