رییس پیشین سازمان لیگ: دوچرخه سواری دچار روزمرگی شده است

به گزارش سهندبلاگ، رییس پیشین سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه سواری گفت: به فدراسیون اعلام کردم که نمی توانم در کمیته فنی با آنها همکاری کنم چون تصمیمات کمیته فنی اجرایی نمی گردد و کلا دوچرخه سواری دچار روزمرگی شده است.

رییس پیشین سازمان لیگ: دوچرخه سواری دچار روزمرگی شده است

محمود وفایی در گفت و گو با خبرنگاران درباره جدایی خود از فدراسیون دوچرخه سواری پس از 15 سال بیان نمود: من در سرانجام سال گذشته اعلام نموده بودم که برای سال آینده دیگر نمی توانم با فدراسیون همکاری کنم البته فدراسیون هم به تعدادی از کارمندان خود خاطرنشان کرد بروند از بیمه بیکاری استفاده نمایند که به نظرم تصمیم خوبی نبود. به هر حال قبلا هم پیش آمده بود که فدراسیون 3-4 ماه پولی نداشت به عنوان حقوق پرداخت کند اما هیچ موقع نمی گفت از بیمه بیکاری استفاده نمایند ضمن اینکه همه ما در شرایط سخت و زمان هایی که انتقاد زیادی می شد، پشت فدراسیون قرار گرفتیم و به نظرم اینکه الان فدراسیون پشت نفرات خود را خالی کرد، اتفاق خوبی نبود.

او اضافه نمود: البته به نظرم به این تصمیم ربطی به کرونا نداشت و بحث سر نبود بودجه است. چون اگر کرونا هم نبود ما از کجا می خواستیم پول بیاوریم و مسابقات داخلی خود را برگزار کنیم.

رییس پیشین سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه سواری در پاسخ به این پرسش که به چه دلیل تصمیم داشته با فدراسوین قطع همکاری کند، توضیح داد: ما می دانیم مسائل اقتصادی وجود دارد و بر روی همه چیز هم تاثیر گذاشته است اما مدیریت فدراسیون ها باید توان این را داشته باشند وقتی اتفاقی می افتد، تصمیمات درستی بگیرند تا آن رشته ورزشی کمتر آسیب ببیند اما ما در دوچرخه سواری دچار روزمرگی شده بودیم که این مسئله خودش زنگ خطر است.

او ادامه داد: باید اسپانسر و حامیان اقتصادی به فدراسیون آورده شوند که انجام این کار هم در توضیح وظایف رییس سازمان لیگ یا کمیته آموزش نیست بلکه رییس فدراسیون و کمیته بازایابی و دیگر افرادی که مسئول این کار هستند باید این خلا را جبران نمایند. همین الان اگر قرار بود مسابقات دوچرخه سواری آغاز گردد ما پولی نداشتیم. 3-4 سال است بارها به آقای قمری رییس فدراسیون گفته بودم که احتیاج به تجهیزات جدیدی برای برگزاری مسابقات و همچنین داوری داریم اما ترتیب اثر داده نشد. بخش عمده مسابقات ما به یاری هیات های استانی برگزار می شد در حالی که ممکن بود خودشان ریالی از فدراسیون نگرفته باشند اما به ما یاری می کردند. واقعیت این است از دوستی و ارتباطات خودم استفاده می کردم تا مسابقه ای برگزار گردد اما دیگر نمی خواستم این شرایط تکرار گردد و نمی توانستم دوباره به افراد رو بیندازم تا یاری نمایند مسابقه ای را برگزار کنیم. امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود که فدراسیون روی پای خودش بایستد.

وفایی در خصوص اینکه به کمیته فنی فدراسیون هم دعوت شد اما در جلسه شرکت نکرد نیز گفت: من به فدراسیون خاطرنشان کردم نمی توانم دیگر با آنها همکاری کنم و از طرفی تصمیماتی که در کمیته فنی گرفته می گردد در حد حرف است و به مرحله اجرا نمی رسد از این رو کمیته فنی آن طور که باید خروجی خوبی ندارد . به هر حال جامعه دوچرخه سواری هم توقع دارند و منتظر هستند که چه تصمیمی گرفته و چه چیز اجرا می گردد.

او در پاسخ به این پرسش که اگر تصمیمات کمیته فنی تاثیر زیادی نداشته است چرا زودتر به این مسئله اعتراض ننموده است، تاکید نمود: متاسفانه در چند وقت اخیر شاهد این اتفاق بودیم و خودم بارها در کمیته فنی در این مورد صحبت کردم. در این میان بعضی افراد هم که به صورت مقطعی یا موردی با کمیته فنی همکاری داشتند هم کناره گیری کردند. در این اواخر متوجه شدیم تصمیم گیری ها تاثیر زیادی ندارد و بیشتر به سمت تصمیم فردی رفته است.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8473

به "رییس پیشین سازمان لیگ: دوچرخه سواری دچار روزمرگی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس پیشین سازمان لیگ: دوچرخه سواری دچار روزمرگی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید