فوتبال اجازه نمی دهد که به رشته های دیگر توجه شود

به گزارش سهندبلاگ، پراش گفت: توجه مسئولان به رشته فوتبال است و به سایر ورزش ها توجه لازم نمی شود.

فوتبال اجازه نمی دهد که به رشته های دیگر توجه شود

محمود پراش سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری در گفت وگو با ، اظهار داشت: پس از شیوع ویروس کرونا رقابت های قهرمانی آسیا 2020 مالزی لغو شد. از طرفی با وجود پیگیری های فدراسیون دوچرخه سواری، وزارت ورزش و جوانان و ستاد ملی مبارزه با کرونا برای رقابت های داخلی مجوز های لازم را صادر نکردند.

او گفت: همیشه توجه مسئولان به فوتبال بوده است. شیوع ویروس کرونا رقابت های دوچرخه سواری را لغو کرده، اما به فوتبال برای برگزاری لیگ برتر مجوز داده شده است. همانطور که بخش بیشتر بودجه متعلق به فوتبال است، برای برگزاری مسابقات هم مجوز به فوتبال داده می شود.

پراش اظهار کرد: رکابزنان تمرین می کنند تا در مسابقه شرکت کنند و طی سال های اخیر به دلیل مسائل مالی باشگاه های زیادی در رشته دوچرخه سواری منحل شده و با توجه به تعطیلی باشگاه ها، رکابزنان هم در رقابت های بین المللی کمتری شرکت کرده اند. اگر بخواهیم دوچرخه سواران را ارزیابی کنیم فقط از طریق دریافت تست صورت نمی گیرد و باید عملکرد آن ها را هم در مسابقات بررسی کرد.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری مطرح نمود: رقابت های قهرمانی دوچرخه سواری جهان به میزبانی سوئیس در هفته اول مهر ماه برگزار می شود. بزرگسالان باید در جهت 249 کیلومتری به رقابت با یکدیگر بپردازند. با حمایت مالی و همکاری باشگاه سپاهان و دانشگاه آزاد اسلامی با فدراسیون دوچرخه سواری یک تیم کامل در رده سنی بزرگسالان به رقابت های قهرمانی جهان اعزام می شود.

او گفت:در رده سنی بزرگسالان 4 نفر، در رده سنی زیر 23 سال جمشیدی و موسی زاده و در بخش بانوان هم باید بررسی های لازم صورت بگیرد تا به این مسابقات اعزام شوند.

پراش اظهار داشت: با توجه به اینکه سال آینده المپیک را در پیش داریم، حضور در رقابت های قهرمانی جهان محک خوبی برای رکابزنان است. بیشتر کشور ها به علت شیوع ویروس کرونا در هیچ رقابتی شرکت نکرده اند. اگر برای دوچرخه سواران مسابقه ای برگزار نشود و آن ها را به رقابت های مختلف اعزام نکینم عملا برای رکابزنان هیچ کاری انجام نشده است. امسال فرصت خوبی بود که که عقب افتادگی دوچرخه سواری را جبران کنیم، اما کرونا محدودیت های زیادی را برای ورزش به وجود آورد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9593

به "فوتبال اجازه نمی دهد که به رشته های دیگر توجه شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال اجازه نمی دهد که به رشته های دیگر توجه شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید