سرمدی در تبادل نظر با خبرنگاران: کنفرانس ورشو از ابتدا شکست خورده بود، سیاست آمریکا حداکثر فشار بر ایران است

به گزارش سهندبلاگ، قائم مقام وزیر امور خارجه گفت: سیاست های آمریکایی ها در مجامع بین المللی با شکست روبرو شده است.

سرمدی در تبادل نظر با خبرنگاران: کنفرانس ورشو از ابتدا شکست خورده بود، سیاست آمریکا حداکثر فشار بر ایران است

مرتضی سرمدی قائم مقام وزیر امور خارجه در مصاحبه با خبرنگار ، با اشاره به اهداف برگزاری کنفرانس ورشو اظهار کرد: برنامه آمریکا که در رابطه با کشور ما دنبال می نماید حداکثر فشار است.

سرمدی با بیان اینکه سیاست های آمریکایی ها در مجامع بین المللی با شکست روبرو شده است، ادامه داد: آمریکایی ها سعی می نمایند که ائتلافی از کشور های هم سوی خودشان ایجاد نمایند تا بتواند فشار بر ایران را جنبه عینی دهد.

وی اضافه نمود: متاسفانه بعضی از کشور ها نیز تحت تاثیر سیاست های آمریکایی ها هستند، اما اکثر کشور های جهان هیچ پاسخ مثبتی به این کوشش آمریکایی ها ندادند؛ چرا که احساس می نمایند یکجانبه گرایی آن ها فقط علیه یک کشور نبوده بلکه یک پروسه ای است که شامل بقیه کشور ها نیز خواهد شد.

قائم مقام وزیر خارجه با تاکید بر اینکه این کنفرانس از ابتدا شکست خورده بود، خاطر نشان کرد: همانطور که شاهد بودید استقبال بسیار ضعیفی از کنفرانس ورشو بعمل آمد و نتایج آن نیز از قبل شکست خورده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 651

به "سرمدی در تبادل نظر با خبرنگاران: کنفرانس ورشو از ابتدا شکست خورده بود، سیاست آمریکا حداکثر فشار بر ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمدی در تبادل نظر با خبرنگاران: کنفرانس ورشو از ابتدا شکست خورده بود، سیاست آمریکا حداکثر فشار بر ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید