سیلویو برلوسکونی: راه نجات میلان؟ باشگاه را به من برگردانند!

به گزارش سهندبلاگ، مالک پیشین باشگاه میلان در اظهارنظری جالب ادعا کرد راه نجات این باشگاه از بحران این است که مالکیت آن دوباره به این مرد ایتالیایی برگردانده گردد.

سیلویو برلوسکونی: راه نجات میلان؟ باشگاه را به من برگردانند!

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، سیلویو برلوسکونی می گوید می تواند میلان را به روزهای اوجش برگرداند و به اظهارات اخیر ایوان گازیدیس مدیر اجرایی فعلی روسونری درباره وضعیت این تیم پس از فروش آن به چینی ها پاسخ داد.

گازیدیس اخیراً در مراسم معارفه استفانو پیولی به عنوان سرمربی جدید میلان، بر لزوم قدردانی بیشتر از مؤسسه اقتصادی الیوت به عنوان ناجی باشگاهی که در آستانه ورشکستگی و سقوط به سری D قرار داشت، تأکید کرد که اظهارات او به مذاق برلوسکونی خوش نیامده است.

برلوسکونی در واکنش به اظهارات گازیدیس به شبکه تله لمباردیا ایتالیا گفت: این حرف ها از آن حرف هایی است که فقط باید زمانی بزنی که داخل دستشویی رفته باشی و در آنجا را هم روی خودت بسته باشی اما در خصوص اینکه چطور می گردد میلان را دوباره به روزهای اوجش برگرداند، خیلی ساده است و در عین حال رخ دادن آن سخت است. راهش برگرداندن باشگاه به سیلویو برلوسکونی است.

دو باشگاه میلان و اینتر در کوشش هستند تا یک استادیوم مشترک جدید برای خودشان بسازند، پروژه ای که برلوسکونی چند سال پیش از فروش روسونری آن را مطرح نمود و هنوز هم از اجرایی شدن آن استقبال می نماید.

نخست وزیر سابق ایتالیا اضافه کرد: این ها پروژه هایی دوست داشتنی هستند و من مطمئن هستم که استادیوم جدید، یک استادیوم مدرن و زیبا خواهد شد. ما عاشق سن سیرو هستیم چون هرچه برده ایم در این استادیوم بوده است و در آن تمام تماشاگران دید مناسب به زمین بازی دارند و من امیدوارم که یک راهکار پیدا گردد تا از تخریب استادیوم قدیمی جلوگیری گردد. در غیراینصورت من به شورای شهر میلان پیشنهاد می دهم که این استادیوم را به تیم مونتزا (تیم تحت مالکیت برلوسکونی) بدهد.

برلوسکونی اگرچه میلان را فروخته اما به واسطه تیم مونتزا در سری C ایتالیا، رابطه خودش را با فوتبال حفظ نموده و دوست صمیمی اش آدریانو گالیانی را هم به عنوان مدیر اجرایی این تیم منصوب نموده است (کسی که در میلان هم مدیر اجرایی بود). چند هفته پیش برلوسکونی به شوخی گفت که باید یک بازی محبت آمیز میان تیم های مونتزا و میلان برگزار گردد و پیش بینی کرد که آن بازی را مونتزا 3 بر صفر خواهد برد.

او در این باره و نیز اخراج مارکو جامپائولو هم گفت: آن حرفم فقط یک شوخی بود. من مارکو جامپائولو و استفانو پیولی را نمی شناسم پس نمی خواهم درباره چیز هایی که به من مربوط نیست، حرفی بزنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3784

به "سیلویو برلوسکونی: راه نجات میلان؟ باشگاه را به من برگردانند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیلویو برلوسکونی: راه نجات میلان؟ باشگاه را به من برگردانند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید