صادقی: چه فرقی بین سایپا با پرسپولیس و تراکتور است؟

به گزارش سهندبلاگ، سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره اینکه گفته می گردد به بعضی باشگاه ها برنامه لیگ تا انتها فصل اعلام شده، گفت: چه فرقی بین سایپا و تیم هایی مثل پرسپولیس و تراکتور است؟

صادقی: چه فرقی بین سایپا با پرسپولیس و تراکتور است؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران گفت: بازی خیلی مهمی با یک تیم ریشه دار داریم و جای خوشحالی است که چنین تیم هایی در لیگ ما حضور دارند. 5، 6 بازیکن نساجی سابقه بازی در سایپا را دارند و بازی سختی داریم.

وی درباره برگزاری مسابقات بعد از وقفه دو هفته ای توضیح داد: تعطیلات سخت است ولی ما سعی کردیم تیم را با برگزاری بازی های محبت آمیز در شرایط مسابقه نگه داریم و یک بازی خوب هم با پرسپولیس انجام دادیم و برای آغاز دوباره لیگ آماده ایم.

صادقی در خصوص وضعیت مصدومان تیمش گفت: تیم ما از نظر فنی کاملا آماده است و یکی دو بازیکن ما مصدوم هستند که تا فردا تعیین می گردد به بازی با نساجی می رسند یا نه. تیم جوانی داریم و هدف اصلی مان پیشرفت است و می خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره کیفیت زمین چمن استادیوم پاس قوامین گفت: چمن مسابقه ما در بازی قبل خوب نبود و کوتاه نشده بود اما چند روز قبل که از چمن بازدید کردیم به آن رسیدگی شده و در بازی فردا با نساجی چمن کیفیت بهتری نسبت به بازی با گل گهر خواهد داشت.

صادقی در خصوص اینکه کامل مسابقات هنوز اعلام نشده بیان کرد: برنامه دو هفته لیگ را می دانیم و امیدوارم مثل سال های قبل برنامه مسابقات تا آخر فصل اعلام گردد. ممکن است به خاطر تاخیر در لیگ برنامه ریزی ها خوب پیش نرفته و امیدوارم برنامه کاری هر چه زودتر اعلام گردد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه شایعه شده به بعضی تیم ها برنامه تا انتها فصل را داده اند اما بعضی از باشگاه ها بی خبرند گفت: من این موضوع را نشنیده ام و اگر واقعا چنین چیزی باشد که شما می گویید این مسئله توهین است. چرا باید بعضی تیم ها برنامه را داشته باشند و بعضی نداشته باشند؟ من این را از شما شنیده ام و ناراحت شدم؛ چه فرقی بین سایپا و تیم هایی مثل پرسپولیس و تراکتور است؟

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3754

به "صادقی: چه فرقی بین سایپا با پرسپولیس و تراکتور است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: چه فرقی بین سایپا با پرسپولیس و تراکتور است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید