صدرنشینی نماینده هندبال استان فارس در لیگ برتر کشور ادامه دارد

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور، از روز گذشته در شیراز آغاز شد و تیم های گروه یک با یکدیگر دیدار کردند.

صدرنشینی نماینده هندبال استان فارس در لیگ برتر کشور ادامه دارد

در نخستین دیدار روز گذشته، تیم های نفت و گاز گچساران و ستارگان دشتستان به مصاف هم رفتند که نماینه گچساران توانست 24-21 حریف خود را شکست دهد.

تیم های پاس ناجا قم و ذوب آهن اصفهان دومین دیدار روز نخست را ساعت 16 برگزار کردند که در یک بازی نزدیک، هر دو تیم به تساوی 26 رضایت دادند.

در آخرین بازی روز نخست و یک بازی جذاب و دیدنی، تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون 30-26 پرسپولیس بهبهان را شکست داد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

در نیمه نخست در یک رقابت نزدیک تیم کازرون با اختلاف یک گل توانست از نماینده بهبهان پیش بیفتد و در نیمه دوم با چهار گل اختلاف به برتری رسید.

دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور، از 19 تا 24 آذر در سالن پوریای، ولی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز در حال برگزاری است که امروز پنجشنبه 20 آذر، سه دیدار از گروه ب شامل تیم های صنعت مس کرمان، زغال سنگ طبس، فولاد مبارکه سپاهان، فراز بام خائیز دهدشت، کیمیا کاشت کردستان و پرواز هوا نیروز برگزار می شود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11708

به "صدرنشینی نماینده هندبال استان فارس در لیگ برتر کشور ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدرنشینی نماینده هندبال استان فارس در لیگ برتر کشور ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید