عکس ، رکورد نو مهدی طارمی! ، تصمیم مهم سرمربی پورتو برای سلطان اخراج!

به گزارش سهندبلاگ، ستاره ایرانی پورتو از زمان حضورش در این تیم با دریافت چهار کارت قرمز صاحب یک رکورد منفی شده است.

عکس ، رکورد نو مهدی طارمی! ، تصمیم مهم سرمربی پورتو برای سلطان اخراج!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، نشریه پرتغالی در گزارشی از رکورد منفی ستاره ایرانی در تاریخ باشگاه پورتو اطلاع داد.

  • فریم به فریم با اخراج جنجالی مهدی طارمی | کارت قرمز ستاره ایرانی همه چیز را عوض کرد!

طارمی به علت دریافت کارت قرمز، از سوی نشریه JN لقب سلطان کارت قرمز را گرفت تا نشان بدهد از زمان حضورش در این تیم، هیچ بازیکنی به میزان او از زمین اخراج نشده است.

وب سایت پرتغالی zerozero هم آمار کارتهای قرمز طارمی در تیم پورتو را آنالیز کرد و نوشت: طارمی در مادرید برای چهارمین بار با پیراهن پورتو از زمین مسابقه اخراج شد. داده های تاریخی ما نشان می دهد این بازیکن ایرانی دومین مهاجمی است که بیشترین اخراج در تیم پورتو را بعد از بنی مک کارتی و در کنار دو بازیکن از زمان های دور یعنی سانتوس و جابورو دارد.

در ادامه این مطلب آمده است: در 103 بازی رسمی، سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو طارمی را چهار بار قبل از سوت خاتمه بازی از دست داد. در دو مورد، تیم پورتو به طور تعیین از اخراج طارمی ضرر کرد. در 9 مارس 2021، در تورین، اژدها در برابر یوونتوس 1-1 مساوی بود که طارمی در دقیق 52 اخراج شد. بازی در نهایت با نتیجه 3-2 به سود یوونتوس تمام شد اما این نتیجه به پورتو اجازه داد تا جواز صعود به مرحله بعد را کسب کند. حالا در مادرید، طارمی در دقیقه 82 از زمین اخراج و مسابقه با نتیجه 2-1 به سود اتلتیکو تمام شد.

اخراج طارمی در دو نوبت دیگر نتیجه بازی های پورتو را تغییر نداد؛ یکی در 15 ژانویه 2021، زمانی که طارمی در دقیقه 73 مقابل بنفیکا مستقیم قرمز گرفت و بازی با نتیجه تساوی یک - یک تمام شد. در 2 اکتبر 2022، این بازیکن ایرانی در وقت های تلف شده و زمانی که مسابقه با نتیجه 2-1 در جریان بود، مقابل پاکوس دفریرا بدون تاثیر بر نتیجه نهایی اخراج شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روزنامه ابولا پرتغال امروز اطلاع داد سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو باوجود نارضایتی از اخراج مهدی طارمی، این مهاجم را در ترکیب اصلی تیمش برای ملاقات مقابل چاوز در لیگ پرتغال نگه می دارد.

روزنامه رکورد هم در مطلبی مدعی شد طارمی باوجود اخراج مقابل اتلتیکو و باخت پورتو، از سوی تیم حمایت می گردد و از انتقاد مصون است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 شهریور 1401 بروزرسانی: 20 شهریور 1401 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 18003

به "عکس ، رکورد نو مهدی طارمی! ، تصمیم مهم سرمربی پورتو برای سلطان اخراج!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، رکورد نو مهدی طارمی! ، تصمیم مهم سرمربی پورتو برای سلطان اخراج!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید