فرزندان ایران یار دبستانی را اجرا کردند

به گزارش سهندبلاگ، تهران (پانا) - گروه سرود فرزندان ایران در قالب بخش سرودهای انقلابی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، روز شنبه دوم اسفندماه ساعت 15 در پهنه رودکی اجرا کرد.

فرزندان ایران یار دبستانی را اجرا کردند

به گزارش روابط عمومی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، اعضای این گروه سرود در ابتدای برنامه سرود معروف و ماندگار یار دبستانی را اجرا کردند و سرودهای صلح و پرچم سایر سرودهایی بود که توسط این گروه سرود اجرا شد. سرودی که در انتهای این برنامه اجرا شد هم سرود زود باش با شعری از میلاد عرفان پور بود.

گروه سرود فرزندان ایران با سرپرسی مهرداد سعیدا صد عضو دارد که به خاطر شرایط کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی با 28 نفر متشکل از 18 دختر و 10 پسر در این اجرا حضور پیدا کرد.

این گروه در سال 1387 تشکیل شده و نوجوانانی که در این کنسرت به اجرای سرودهای انقلابی پرداختند سرودخوان های نسل چهارم و پنجم این گروه بودند که پس از گذراندن دوره صداسازی و سلفژ به این گروه پیوسته و مشغول به فعالیت هستند.

گروه نور مشکات به سرپرستی محمدرضا عابدی نیز ساعت 11 شنبه دوم اسفند در پهنه رودکی اجرا کرد.

سرودهای انقلابی در س و ششمین جشنواره موسیقی فجر امروز یکشنبه سوم اسفند ساعت 16 با اجرای گروه شهید محسن فرجی و فردا دوشنبه چهارم اسفند ساعت 11 با اجرای گروه فرزندان ایران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12777

به "فرزندان ایران یار دبستانی را اجرا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرزندان ایران یار دبستانی را اجرا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید