فعالان مالی مالزیایی در بوشهر سرمایه گذاری می نمایند

به گزارش سهندبلاگ، مدیرعامل منطقه ویژه مالی بوشهر گفت: در راستای توسعه همکاری مالی و تجاری کشورهای مختلف با ایران اسلامی فعالان مالی و صنعتی کشور مالزی در منطقه ویژه مالی بوشهر سرمایه گذاری می نمایند.

فعالان مالی مالزیایی در بوشهر سرمایه گذاری می نمایند

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، عبدالله آورا بعدازظهر امروز در جریان بازدید یک هیئت سرمایه گذاری مالزیایی از منطقه ویژه مالی بوشهر با بیان اینکه زیرساخت ها و بسترهای لازم در منطقه ویژه مالی بوشهر برای اجرای طرح های مالی و صنعتی فراهم است گفت: فراوری جعبه های حلبی برای بسته بندی مواد غذایی از جمله طرح های سرمایه گذاری هیئت مالزیایی در منطقه ویژه مالی بوشهر است.

وی با بیان اینکه منطقه ویژه مالی بوشهر از ظرفیت بالایی برای ایجاد طرح های فراوریی برخوردار است خاطر نشان کرد: فراوری و تأمین ورق های با پوشش قلع از جمله فراوریات این شرکت است که قادر است سالانه افزون بر 200 هزار مگاتن ورقهای با پوشش قلع برای بسته بندی مواد غذایی ، افشانه ها، روغن های خوراکی و صنعتی، نوشابه ها، رنگ ها فراوری کند.

مدیرعامل منطقه ویژه مالی بوشهر از اظهار تمایل فعالان مالی مالزیایی برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه مالی بوشهر خبردادو توضیح داد:در راستای توسعه همکاری مالی و تجاری کشورهای مختلف با ایران اسلامی فعالان مالی و صنعتی کشور مالزی در منطقه ویژه مالی بوشهر سرمایه گذاری می نمایند.

مشاور و دستیار ویژه هیئت مالی صنعتی مالزی نیز هدف از این بازدید را آشنایی با ظرفیت های منطقه ویژه مالی بوشهر مطرح کرد و اضافه کرد: با گفتگو و انتقال اطلاعاتی که مدیریت منطقه ویژه مالی بوشهر انجام داد متوجه شدیم که زمینه همکاری های مختلف سرمایه گذاری صنعتی و فراوریی در این مجموعه وجود دارد.

آبپاتا بن مُهد اظهار امیدواری کرد: با برطرف تحریم های صورت گرفته سرمایه گذاران مالزیایی از این فرصت و زمان طلایی برای سرمایه گذاری در ایران استفاده بهینه نمایند تا شاهد گسترش توسعه مالی و سرمایه گذاری بین دو کشور باشیم.

وی ضمن تأکید بر بازار جذاب ایران برای محصول فراوریی شرکت مالزیایی، از اهداف دیگر سرمایه گذاری در ایران را وجود بازار وسیع در منطقه برای صادرات محصول فراوریی به کشورهای همسایه ایران گفت.

آبپاتا بن مُهد با ابراز رضایت از سفر به ایران و بازدید از این مجموعه و مثبت ارزیابی کردن پیشرفتهای صنعتی، فراوریی منطقه ویژه مالی بوشهر، گفت: دو کشور مسلمان مالزی و ایران بهتر می توانند در سرمایه گذاری و اقتصاد با یکدیگر مشارکت نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4340

به "فعالان مالی مالزیایی در بوشهر سرمایه گذاری می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالان مالی مالزیایی در بوشهر سرمایه گذاری می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید