قابلیت تازه واتس اپ برای پنهان کردن آخرین بازدید

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، به نظر می رسد واتس اپ مشغول عرضه ویژگی هایی است که از مدتها قبل آنها را وعده داده بوده است.

قابلیت تازه واتس اپ برای پنهان کردن آخرین بازدید

این پیامرسان هفته گذشته با عرضه قابلیت جدیدی به کاربران امکان داد بدون احتیاج به اتصال به موبایل، روی چند دستگاه این اپ را باز نمایند. اکنون نیز اعلام نموده به کاربران امکان می دهد ویژگی آخرین بازدید خود در اپ را از بعضی کاربران پنهان نمایند.

کاربران این شبکه اجتماعی می توانند در لیست شماره تماس های خود مواردی را انتخاب نمایند که تمایلی ندارند آخرین بازدید برای آنها نشان داده گردد.

درحال حاضر واتس اپ برای این قابلیت فقط 3 گزینه دارد؛ کاربر می تواند به همه اجازه دهد آخرین بازدید او را ببینند، یا آنکه افرادی که شماره تماس آنها در موبایل کاربر ذخیره است قادر به تماشا آخرین بازدید وی هستند. گزینه سوم آخرین بازدید را برای همه حذف می نماید.

با یاری این تغییر کاربران می توانند در قبال همکاران، رؤسا و غیره حریم خصوصی خود را حفظ نمایند.

البته می توان با افزودن بخش های دیگری این قابلیت را ارتقا داد تا به جای فیلتر کردن افراد ناخواسته، آخرین بازدید فقط با اشخاص خاصی به اشتراک گذاشته گردد.

در حال حاضر تغییرات آخرین بازدید هنوز در مرحله آزمایش است و روی تعداد محدودی از دستگاه ها اجرا می گردد. زمان رسمی برای عرضه ویژگی اعلام نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 16076

به "قابلیت تازه واتس اپ برای پنهان کردن آخرین بازدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت تازه واتس اپ برای پنهان کردن آخرین بازدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید