قتلگاه جورج فلوید

به گزارش سهندبلاگ، بسیاری از مردم نیز در این محل گُل و پلاکارد می گذارند به نحوی که روزانه دسته گل های تازه به محل می آید و دل نوشته های تازه ای در نفی نژادپرستی روی پلاکاردها نقش می بندد.

قتلگاه جورج فلوید

قتلگاه جورج فلوید در شهر مینیاپولیس ایالت مینه سوتا آمریکا تبدیل به یک مکان خاص گردشگری در این شهر شده است.

به گزارش خبرنگاران، پس از قتل جورج فلوید بسیاری از شهروندان حامی جنبش برابری نژادی به محل یادبود قتلگاه او آمده و به او ادای احترام می کنند و یا عکس یادگاری می گیرند.

تصویر زیر از خبرگزاری فرانسه است و یک خانواده سیاه پوست آمریکایی (پدر و فرزندان) را نشان می دهد که در محل یادبود جورج فلوید عکس یادگاری می گیرند.

بسیاری از مردم نیز در این محل گُل و پلاکارد می گذارند به نحوی که روزانه دسته گل های تازه به محل می آید و دل نوشته های تازه ای در نفی نژادپرستی روی پلاکاردها نقش می بندد.

در طی 4 هفته گذشته بسیاری از شخصیت های رنگین پوست و یا حامی جنبش برابری نژادی نیز به این محل آمده و به فلوید و آرمان های برابری نژادی، ادای احترام کرده اند.

عکس: وال استریت ژورنال

جورج فلوید شهروند سیاه پوست 46 ساله آمریکایی 4 هفته پیش (25 مه 2020) از سوی پلیس سفید پوست هنگام دستگیری با فشار بر ناحیه گردن خفه شد و جان سپرد.

از زمان قتل او موجی جهانی از اعتراضات برضدنژادپرستی و رفتار خشن پلیس در قبال رنگین پوستان در داخل و خارج ایالات متحده آمریکا به راه افتاده است.

عکس:SIPA

تظاهرات جهانی در اعتراض به مرگ یک سیاهپوست در آمریکا (+عکس)

آتشی جدید به جان آمریکای زخمی از خشونت های نژادی/ یک جوان سیاه پوست دیگر قربانی خشونت پلیس آمریکا(+عکس)

فشار زانوی پلیس آمریکا مرد سیاه پوست را کُشت/4 مامور پلیس اخراج شدند (+عکس)

منبع: عصر ایران
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9222

به "قتلگاه جورج فلوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قتلگاه جورج فلوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید