قطار گردشگری کویر راه اندازی شد ، جزئیات قیمت، جهت و ثبت نام

به گزارش سهندبلاگ، قطار گردشگری کویر راه اندازی شد و مسافران می توانند از همین هفته برای خرید این تور گردشگری ریلی اقدام نمایند.

قطار گردشگری کویر راه اندازی شد ، جزئیات قیمت، جهت و ثبت نام

خبرنگاران - این قطار گردشگری یک روزه، پنجشنبه هر هفته ساعت 6 و 20 دقیقه تهران را به مقصد کاشان ترک نموده و ساعت 22 همان روز دوباره به ایستگاه راه آهن تهران برمی گردد.

مسافران این قطار بر اساس ثبت نام و خرید تور در قالب دو گروه گردشگری و طبیعت گردی تقسیم بندی می شوند تا تور گردشگری رسما پس از رسیدن به ایستگاه راه آهن کاشان شروع گردد.

گروه اول پس از رسیدن به ایستگاه قطار راه آهن با اتوبوس به سمت شهر نوش آباد که بزرگترین شهر زمینی است حرکت می نمایند تا از شهرزیرزمینی اویی بازدید نمایند. این گروه در ادامه از مسجد جامع و مناره سلجوقی و همچنین کویر ابوزید آباد بازدید می نمایند. شهر اویی، یکی از حیرت انگیزترین و زیباترین شهرهای زیرزمینی دنیا است.

گروه دوم نیز پس از رسیدن به ایستگاه قطار کاشان به بازدید خانه های تاریخی کاشان مانند بروجردی ها و طباطبایی ها می فرایند و پس از آن از باغ فین بازدید می نمایند و در نهایت به کویر ابوزید آباد خواهند رفت.

هزینه این تور گردشگری ریلی یک روزه 2 میلیون 595 هزار ریال است. مسافران و گردشگران با پرداخت این مبلغ علاوه بر هزینه های بلیت رفت و برگشت قطار، اتوبوس و ... از خدمات دیگری همچون پذیرایی صبحانه، نهار، شام، میان وعده و همچنین بیمه مسافرتی گروهی و انفرادی برخوردار می شوند.

متقاضیان سفر با قطار گردشگری کویر می توانند علاوه بر سایت رجا (www.raja.ir) به وسیله سایر روش های فروش (تلفن 1539، نمایندگی های مجاز فروش و وب سرویس ها) برای تهیه بلیت اقدام نمایند.

منبع: چمدان
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5409

به "قطار گردشگری کویر راه اندازی شد ، جزئیات قیمت، جهت و ثبت نام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطار گردشگری کویر راه اندازی شد ، جزئیات قیمت، جهت و ثبت نام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید