لیگ برتر سال جاری جنگ نابرابر است

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، فراز کمالوند آدینه شب در سرانجام مسابقه تیم های پارس جنوبی جم و شاهین بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: تیم های استان بوشهر در لیگ برتر وضعیتی مشابه دارند و با مشکلاتی روبرو هستند.

لیگ برتر سال جاری جنگ نابرابر است

وی اضافه نمود: بیش از هفت سال است که در لیگ برتر مربی گری می کنم هیچ گاه از نیمه بالایی جدول پائین تر نیامده ام ولی می بینید که بقیه تیم ها چطور برای لیگ برتر آماده شده اند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه لیگ برتر سال جاری جنگ نابرابر است گفت: در لیگ برتر بازیکن 13 میلیارد تومانی داریم و با این شرایط بقیه تیم ها قابلیت رقابت با آنها را نداریم.

وی با اشاره به اینکه مردم استان بوشهر در شهرهای مختلف از جمله بوشهر و جم علاقه بسیار زیادی به فوتبال دارند، توضیح داد: حق مردم این استان نیست که شرایط تیم هایشان اینگونه باشد.

کمالوند با اشاره به اینکه برای تیم های زیرمجموعه وزارت ورزش از جمله پرسپولیس و استقلال 150 تا 160 میلیارد تومان هزینه می گردد و هر چه بخواهند می گیرند ولی برای تیم ما اینگونه نیست.

وی با اشاره به اینکه در یک تیم بازیکنی 550 هزار دلار گرفته ولی دفاع راست ما 140 میلیون تومان و دفاع چپ ما 250 میلیون تومان گرفته است، توضیح داد: بقیه بازیکنان ما هم همینگونه هستند. نمی دانیم مبلغ قرارداد بازیکنان خارجیمان را می توانیم بدهیم یا نه. این انصاف نیست.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه قانون باید برای همه باشد و یاری کردن و نکردن مثل هم باشد، اضافه نمود: وزارت صنعت 15 تیم دارد. مشکل تیم های نفتی چیست؟ تیمی مثل شاهین چه گناهی نموده است.

وی با اشاره به اینکه به خاطر مشغول بودن فکرمان نتوانستیم شاهین را بررسی کنیم، توضیح داد: باید به فکر هتل و پرواز و . . . باشیم و وقت نداریم به فوتبال فکر کنیم. درباره بازی هم چیزی نداریم بگوییم.

کمالوند با اشاره به اینکه این مسائل از عدالت به دور است، اضافه نمود: در اصفهان اوضاع بهتر است و در استان بوشهر شرایط خوب نیست. رسانه ها این مسائل را باید دنبال نمایند. به جای بازی باید در خصوص این مسائل صحبت کنیم.

وی در خصوص اینکه مرباین حق ندارند در خصوص مسائل غیر از بازی و مسائل فنی صحبت نمایند ادامه داد: چه کسی قانون گذاشته که در خصوص مسائل، فدراسیون، بنزین، درد جامعه و مسائل مردم حرف نزنیم؟ درد این جامعه را می دانم و از مردم هستیم. با بنزین سه هزار تومانی دردی از جامعه دوا نمی گردد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به اینکه در جم شرایط برای تمرین مناسب نیست اضافه نمود: خانه ای برای من تهیه نشده است، غذا را روی ما قطع می نمایند، غذای سرد به بازیکنان می دهند و جا برای تمرین نداریم.

وی با اشاره به اینکه مصوبه نمایندگان باعث مسائل زیادی برای تیم ها شده است، گفت: یک تیم بازیکن 600 هزار دلاری می گیرد ولی ما پول نداریم. این درد را به چه کسی بگوییم؟ از فشار فرار نمی کنم ولی چقدر می توانیم تحمل کنیم؟ این انصاف نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5585

به "لیگ برتر سال جاری جنگ نابرابر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر سال جاری جنگ نابرابر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید