متا برای تایید (وریفای یا تیک آبی) در اینستاگرام 12 دلار در ماه دریافت خواهد نمود

به گزارش سهندبلاگ، متای مارک زاکربرگ به فکر افتاده که از توییتر ایلان ماسک نقلید کند و از این هفته تأیید اعتبار پولی را در اینستاگرام و فیس بوک را شروع می نماید.

متا برای تایید (وریفای یا تیک آبی) در اینستاگرام 12 دلار در ماه دریافت خواهد نمود

این برنامه نو که امروز صبح به وسیله کانال اینستاگرام مارک زاکربرگ اعلام شد، به کاربران این امکان را می دهد تا حساب خود یا یک شناسه رسمی و دولتی تأیید نمایند. اما برای این کار باید 12 دلار به وسیله وب یا 15 دلار به وسیله iOS پرداخت نمایند.

زاکربرگ ادعا نموده این کار برای ایجاد محافظت اضافی در برابر جعل هویت و پیج هایی هستند که در واقع متعلق به اشخاص اصلی نیستند.

این ویژگی نو در خصوص افزایش اصالت و امنیت در سراسر خدمات ما است. ما این هفته در استرالیا و نیوزلند و به زودی در کشورهای بیشتر آن را رونمایی خواهیم کرد.

این برنامه بعداً در وبلاگ متا به عنوان یک کار آزمایشی شرح داده شد و شرکت می گوید هدف دیگر این است که به سازندگان نو یاری کند حضور خود را افزایش دهند و یک جامعه پویاتر بسازند.

البته یکی دیگر از نکات مهمی که وبلاگ به وضوح تصریح شده این است که هیچ تغییری در حساب های اینستاگرام و فیس بوک که قبلاً تأیید شده اند، ایجاد نخواهد شد.

در درازمدت، ما می خواهیم یک پیشنهاد اشتراک بسازیم که برای همه، از جمله سازندگان، کسب وکارها و جامعه ما در کل ارزشمند باشد. به عنوان بخشی از این منظره، ما در حال تغییر معنای نشان تایید شده هستیم تا بتوانیم دسترسی به تایید را توسعه دهیم و افراد بیشتری بتوانند به حساب هایی که با آنها تعامل دارند، اعتماد نمایند.

کسانی که برای راستی آزمایی پول پرداخت می نمایند، دسترسی بیشتری در زمینه هایی مانند جستجو، نظرات و توصیه ها دریافت خواهند کرد. اشتراک ها شامل نظارت فعال برای جعل هویت حساب می شوند.

متا می افزاید: ما بعلاوه متعهد به نظارت مستمر و آنالیز تخلفات گزارش شد و بعلاوه اقدام سریع علیه کسانی هستیم که سعی در فرار از سیستم ما دارند.

برای واجد شرایط بودن برای نشان تأیید پولی، حساب ها باید حداقل الزامات فعالیت را داشته باشند (سابقه پست قبلی و سن کاربر باید حداقل 18 سال باشد). حساب ها بعلاوه باید اطلاعات هویتی ارسال نمایند که با نام نمایه و عکس حسابی که برای آن درخواست می نمایند مطابقت داشته باشد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 1 اسفند 1401 بروزرسانی: 1 اسفند 1401 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 18798

به "متا برای تایید (وریفای یا تیک آبی) در اینستاگرام 12 دلار در ماه دریافت خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متا برای تایید (وریفای یا تیک آبی) در اینستاگرام 12 دلار در ماه دریافت خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید