محرومیت سنگین یک سرمربی و تغییر نتیجه یک بازی در لیگ برتر هندبال

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، نشست عصر امروز کمیته انضباطی فدراسیون هندبال در حالی با حضور علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون، محمدرضا رجبی دبیر فدراسیون و سایر اعضا برگزار گردید که تصمیمات این جلسه منجر به صدور حکمی سنگین برای بازیکن و باشگاه خاطی در لیگ دسته یک و برگشت نتیجه یک بازی حساس در هفته اول رقابت های لیگ برتر هندبال مردان و اعلام نتیجه تساوی بین دو تیم گشت.

محرومیت سنگین یک سرمربی و تغییر نتیجه یک بازی در لیگ برتر هندبال

بازی بین دو تیم ستارگان دشتستان و ذوب آهن اصفهان در هفته اول از سی و دومین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور با نتیجه 31 بر 30 و در حالی به سرانجام رسیده بود که گل پنالتی تیم ذوب آهن در ثانیه آخر به ثمر نشسته بود. همین مسئله منجر به اعتراض تیم مقابل و آنالیز جوانب آن گشت. در نهایت کمیته انضباطی فدراسیون با اذعان اینکه گل ناشی از پنالتی بعد از سوت سرانجام بازی مردود است نتیجه این بازی را 30 بر 30 اعلام نمود تا این بازی با نتیجه تساوی ثبت گردد.

همین طور به دلیل ورود تماشگران در حین بازی نفت و گاز گچساران و فرازبام خاییز دهدشت مقرر شد تا در طی برگزاری 6 ماهه لیگ یکی از بازیهای تیم نفت بدون تماشاچی برگزار گردد. این در حالی است که تیم فرازبام خاییز دهدشت نیز از دوره قبل مسابقات لیگ یک جلسه محرومیت از حضور تماشاچی را دارد که باید در اولین هفته ای که میزبان لیگ است این جریمه برای تیم اعمال گردد.

با توجه به اتفاقات حادثه در جریان بازی بین دو تیم زاگرس اسلام آباد و زغال سنگ طبس و عدم کنترل تماشاچیان تیم میزبان تذکر گرفت و تماشاچیان دیگر اجازه استفاده از بوق و شیپور در پشت نیمکت مهمان را نخواهند داشت.

جریمه تیم فرازبام خاییز دهدشت در فصل قبل لیگ برتر با درخواست تجدید نظر هیات استان به 5 میلیون تومان کاهش یافت و مقرر شد تا این جریمه قبل از بازی هفته دوم لیگ امسال پرداخت گردد.

امید جهانگیری بازیکن تیم ماهشهر از تیم های لیگ دسته یک، به دلیل عدم دریافت رضایت از باشگاه و هیات هندبال و عقد قرارداد با تیم نفت و گاز گچساران در لیگ برتر، محکوم به پرداخت 5 میلیون تومان جریمه نقدی و سه ماه محرومیت به صورت تعلیقی شد.

ضمن اینکه باشگاه هیات هندبال ماهشهر با توجه به استفاده از بازیکنی که در اختیار و قرارداد باشگاه دیگری بوده در صورت عدم ارائه رضایت نامه از باشگاه نفت و گاز گچساران به تاریخ انعقاد قرارداد به دلیل استفاده از بازیکن غیر مجاز، به یک لیگ پایین تر (لیگ دسته دوم) سقوط خواهد نمود.

به دلیل تخلفات عدیده احسان مومنی مقدم سرمربی تیم سربداران سبزوار در رقابت های نوجوانان باشگاه های کشور مبنی بر درگیری فیزیکی با بازیکنان مقابل، رفتار خشونت آمیز و توهین آمیز محرز تشخیص داده شد و نامبرده به تنبیه یکسال محرومیت از حضور در تمام مسابقات ورزشی و جریمه نقدی به مبلغ 100 میلیون ریال محکوم شد. جریمه نقدی می بایست توسط باشگاه سربداران سبزوار به دلیل عدم اعمال نظارت صحیح و موثر بر رفتار و اعمال غیر قانونی ورزشکار و ضرورت جبران خسارات وارده به محل برگزاری مسابقه حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ رای به حساب فدراسیون واریز گردد.

همچنین یاسر هاشمی و علی صالحی راد بنا بر تخلفات متعدد در رقابت های نوجوانان باشگاه های کشور هر یک به 6 ماه محرومیت قطعی از حضور در تمام مسابقات ورزشی محکوم شدند. تخلفات یونس عماد پور، ابوالفضل صمدی، سعید کلاته، مهدی محتشم نیا، علی اسمعیل زاده مقدم بنا بر نظر اعضاء کمیته انضباطی محرز تشخیص داده شد و هریک به 3 جلسه محرومیت قطعی از حضور در مسابقات ورزشی محکوم شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3136

به "محرومیت سنگین یک سرمربی و تغییر نتیجه یک بازی در لیگ برتر هندبال" امتیاز دهید

1 کاربر به "محرومیت سنگین یک سرمربی و تغییر نتیجه یک بازی در لیگ برتر هندبال" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت سنگین یک سرمربی و تغییر نتیجه یک بازی در لیگ برتر هندبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید