محسنی به عنوان معاون اجرایی آکادمی ملی المپیک منصوب شد

به گزارش سهندبلاگ، حکم معاون اجرایی آکادمی ملی المپیک از طریق کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست آکادمی ملی المپیک به سید علیرضا محسنی اعطاء شد.

محسنی به عنوان معاون اجرایی آکادمی ملی المپیک منصوب شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، سعیدی در ابتدای این جلسه ضمن ابراز خرسندی از انتخاب پیمان فخری به عنوان سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی گفت: ما باید به این سمت برویم که آکادمی به عنوان مرجعیت علمی، فنی و تخصصی ورزش قهرمانی در جامعه ورزش شناخته شود.

وی اضافه نمود: مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی با ارائه خدماتی مناسب، هم اکنون این مرجعیت را در بین فدراسیون های ورزشی پیدا کرده و مراکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی و پزشکی ورزشی نیز در این راستا حرکت می کنند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست آکادمی ملی المپیک، در ادامه نکاتی را در رابطه با نحوه پشتیبانی هر چه بهتر مراکز آکادمی از تیم های اعزامی به بازی های آسیایی، به مدیران آکادمی بیان نمود.

گفتنی است در جریان برگزاری جلسه شورای مدیران آکادمی ملی المپیک که به واسطه برقراری ارتباط و هماهنگی های بیشتر بین مدیران کمیته و آکادمی، با حضور پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی و سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی هانگژو، آقای فرخی مدیر حراست کمیته ملی المپیک و آقای عبیری مدیر واحد انفورماتیک کمیته ملی المپیک و همچنین مدیران مراکز آکادمی برگزار شد، حکم معاون اجرایی آکادمی ملی المپیک از طریق کیکاوس سعیدی به سید علیرضا محسنی اعطاء شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 آذر 1400 بروزرسانی: 13 آذر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 16005

به "محسنی به عنوان معاون اجرایی آکادمی ملی المپیک منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محسنی به عنوان معاون اجرایی آکادمی ملی المپیک منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید