مساعدت شهرداری مشهد برای ساخت هتل ویژه فرهنگیان آموزش و پرورش استثنایی

به گزارش سهندبلاگ، تهران (پانا) - با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، شهردار مشهد، رئیس شورای شهر مشهد و بعضی اعضای شورای شهر مشهد، شهردار ثامن و مسئولین شورای آموزش و پرورش استان خراسان رضوی نشست هم اندیشی در محل شورای شهر مشهد برگزار گردید.

مساعدت شهرداری مشهد برای ساخت هتل ویژه فرهنگیان آموزش و پرورش استثنایی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این نشست ضمن تقدیر از اعضای شورای شهر مشهد جهت اقدامات اجرا شده در حوزه دانش آموزان استثنایی استان خراسان رضوی اظهار کرد: تخصیص 20 میلیارد ریال اعتبار جهت ایاب و ذهاب دانش آموزان با احتیاجهای ویژه شهر مشهد، مساعدت در مناسب سازی 16 مدرسه الگویی در راستای شعار مشهد شهر همگان، آسفالت و زیباسازی تعدادی از مدارس استثنایی سطح شهر مشهدو تامین بخشی از جوایز مسابقات دانش آموزان استثنایی از جمله اقدامات ارزنده شهرداری و شورای شهر مشهد است که جای تقدیر دارد.

حسینی با اشاره به بعضی انتظارات از شورای شهر مشهد گفت: مناسب سازی خیابان ها و فضاهای منتهی به مدارس استثنایی، تامین بعضی از تجهیزات آموزشی و ورزشی مورد احتیاج دانش آموزان استثنایی در قالب نهضت توان افزایی و تامین امکانات رفاهی و تفریحی ویژه دانش آموزان استثنایی مشهد از جمله مواردی است که احتیاج به مساعدت شورای شهر مشهد و شهرداری دارد.

معاون وزیر در ادامه این نشست با اشاره به مدارس مازاد در بافت پیرامون حرم مطهر رضوی اظهار کرد: بسیاری از مدارس بافت پیرامون حرم مطهر فاقد دانش آموز است و با اخذ مجوز از هیات دولت میتوان هتل و مراکز رفاهی ویژه فرهنگیان استان های کشور ساخت.

وی اضافه کرد: اجرایی شدن این امر مستلزم تهیه مستندات مالکیتی آموزش و پرورش، انجام مطالعه در مورد مشخص تکلیف این مدارس، اولویت بندی اجرا و تبیین مکانیزم تامین منابع اجرا و بهره برداری است.

شایان ذکر است در این نشست رییس شورای شهر مشهد قول مساعد تهیه 8 دستگاه نوت تیکر برای 8 مدرسه نابینایان مشهد را داد و حاضرین در نشست نیز در مورد ساخت هتل های فرهنگیان بویژه هتلی برای فرهنگیان آموزش و پرورش استثنایی قول هرگونه مساعدت و همکاری را دادند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11003

به "مساعدت شهرداری مشهد برای ساخت هتل ویژه فرهنگیان آموزش و پرورش استثنایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مساعدت شهرداری مشهد برای ساخت هتل ویژه فرهنگیان آموزش و پرورش استثنایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید