معرفی جاذبه های گردشگری شمال تا جنوب اردبیل در نمایشگاه بین المللی گردشگری

به گزارش سهندبلاگ، معاون گردشگری اردبیل گفت: جاذبه های گردشگری استان اردبیل از شمال تا جنوب استان در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

معرفی جاذبه های گردشگری شمال تا جنوب اردبیل در نمایشگاه بین المللی گردشگری

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، صغری فرشی معاون گردشگری استان با اعلام این خبر افزود: این اقدام در راستای سیاست های استاندار محترم در تعریف محور جدید گردشگری انجام خواهد گرفت.

او بیان نمود: حضور قدرتمندی در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران خواهیم داشت تا بتوانیم پتانسیل های بالقوه و تجربه های پیروز استان اردبیل را در این زمینه به گردشگران و فعالان این حوزه عرضه کنیم.

معاون گردشگری اردبیل با اشاره به فرصت های بکر برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در استان اردبیل، ادامه داد: این نمایشگاه بهترین فرصت برای معرفی قابلیت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در اردبیل خواهد بود.

فرشی افزود: با توجه به اینکه شعار سال جاری سازمان جهانی گردشگری، تحول دیجیتال می باشد، استان اردبیل نیز اقدامات مثبتی در این خصوص انجام داده است که از جمله آنها حمایت از بخش خصوصی و شرکت های فناورانه برای فراوری اپلیکیشن های فعال در حوزه گردشگری است.

او توضیح داد: با توجه به حضور سفرای خارجی و گردشگران کشورهای مختلف در این نمایشگاه این عرصه فرصت مناسبی برای افزایش تعاملات بین فعالان این حوزه در استان و استفاده از تجربیات سایر استان ها خواهد بود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تاکید نمود: در این نمایشگاه آیین های سنتی اردبیل از قبیل آیین های نوروزی، موسیقی و صنایع دستی استان اردبیل به نمایش گذاشته خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2966

به "معرفی جاذبه های گردشگری شمال تا جنوب اردبیل در نمایشگاه بین المللی گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی جاذبه های گردشگری شمال تا جنوب اردبیل در نمایشگاه بین المللی گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید