مهلت ارسال آثار به جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران اعلام شد

به گزارش سهندبلاگ، هفتمین جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران به منظور گرامیداشت یاد پروانه وثوق در بهمن ماه برگزار می گردد و متقاضیان تا 10 مهرماه فرصت دارند آثار خود را ثبت نمایند.

مهلت ارسال آثار به جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، هفتمین جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران در چهارم بهمن ماه 1400 در مرکز بین المللی همایش های رازی برگزار می گردد.

اساتید برتر در حیطه های استاد بالینی برتر، استاد برتر، استاد بازنشسته برتر، استاد برتر درحیطه نسل سوم، استاد مشاور تحصیلی برتر، استاد برتر در حیطه تعالی آموزش، استاد برتر در حیطه پژوهش در آموزش، استاد برتر در حیطه آموزش جوابگو و استاد برتر درحیطه آموزش مجازی معرفی می شوند.

بعلاوه گروه برتر در حیطه دستاورد های بین المللی در آموزش، حیطه آموزش جوابگو و حیطه نسل سوم معرفی خواهند شد.

اعضای هیات علمی علاقمند به شرکت در این جشنواره می توانند درخواست ها و مستندات خود را بر اساس حیطه های معرفی شده در جشنواره به وسیله مراجعه و ثبت نام در پایگاه اطلاع رسانی جشنواره وثوق قابل دستیابی به وسیله لینک http://vosough.iums.ac.ir بارگذاری نمایند. مهلت بارگذاری حداکثر تا تاریخ 10 مهرماه 1400 است.

پروانه وثوق متولد اسفند ماه 1314 در تفرش بود. وی دکتری عمومی خود را در سال 1342 از دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران دریافت کرد و دوره های تخصصی و فوق تخصصی اطفال و بچه ها را در دانشگاه های کمبریج، ماساچوست و ایلینوی گذراند و دوره تکمیلی فوق تخصصی خون و سرطان بچه ها را در دانشگاه واشنگتن سپری کرد.

پروانه وثوق طبابت در ایران را از سال 1350 آغاز کرد. وی از مؤسسان رشته فوق تخصصی خون و سرطان بچه ها بود و بخش هماتولوژی و آنکولوژی اطفال را در بیمارستان علی اصغر راه اندازی کرد.

وی بعلاوه با حضور داوطلبانه و راهنمایی علمی، سبب شد تا بیمارستان فوق تخصصی سرطان بچه ها محک در سال 1386 آغاز به فعالیت کند و تا کنون 1460 کودک را تحت درمان قرار دهد.

پروانه وثوق، فوق تخصص خون و آنکولوژی و رئیس هیئت امنای محک از ابتدای تأسیس محک همیشه در کنار بنیانگذاران این مؤسسه بود و به اسم رئیس علمی بیمارستان، به صورت داوطلبانه (بدون دریافت حقوق)، لحظات عمر و دانش خود را وقف بچه ها مبتلا به سرطان کرد.

پروانه وثوق را فرشته نجات بچه ها سرطانی ایران می نامیدند و 30 اردیبهشت ماه 1392 چشم از دنیا فروبست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 15236

به "مهلت ارسال آثار به جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ارسال آثار به جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید