موضع گیری روسیه نسبت به تحریم های آمریکا علیه سوریه

به گزارش سهندبلاگ، ایسنا نوشت: نماینده دائم روسیه در سازمان ملل سکوت آمریکا را در قبال نقض های گروه های مسلح در ادلب به باد انتقاد گرفت و خواهان احترام به قطعنامه های بین المللی مربوط به استقلال سوریه و خروج اشغال گر از این کشور شد.

موضع گیری روسیه نسبت به تحریم های آمریکا علیه سوریه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرگزاری سوریه (سانا)، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل از محاصره ای که همه مردم سوریه را تحت تأثیر قرار می دهد و نیز از آمریکا که حملات گروه های مسلح را در ادلب محکوم ننموده، انتقاد کرد و گفت، داعش همچنان حمله می نماید و نظامیان این گروه تروریستی از زندان های شمال شرقی سوریه فرار نموده اند.

وی با یادآوری این موضوع به آمریکایی ها که قطعنامه 2254 با احترام به حاکمیت و استقلال سوریه شروع می گردد، گفت، نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل از روسیه و سوریه خواست به آتش بس در ادلب پایبند باشند و اکنون مسکو نیز از آمریکا می خواهد کسانی را که این آتش بس را نقض می نمایند، شناسایی کند.

نبنزیا ادامه داد، راهکار بحران سوریه با سرانجام دادن به اشغال گری خارجی شروع می گردد و این اقدام بازگشت آوارگان را پس از برطرف محدودیت های سفر به دلیل شیوع کرونا هموار می نماید.

وی گفت، کوشش برای سوءاستفاده از گروه های تروریستی به منظور تحقق اهداف سیاسی نوعی سیاسی کردن بحران سوریه بوده و نشست های مکرر شورای امنیت پیرامون تسلیحات شیمیایی و مسائل انسانی تنها ابزارهای فشاری بر سوریه هستند.

311312

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9207

به "موضع گیری روسیه نسبت به تحریم های آمریکا علیه سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موضع گیری روسیه نسبت به تحریم های آمریکا علیه سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید