نامه ای که صدای سپاهانی ها را در آورد، درخواست مدیرعامل پرسپولیس از سازمان لیگ چه بود؟

به گزارش سهندبلاگ، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با توجه به پیشینه نامطلوب ملاقاتهای سپاهان و سرخپوشان قبل از برگزاری این ملاقات در هفته بیست و دوم در نامه ای به سازمان لیگ خواهان رسیدگی به بعضی موارد شده بود.

نامه ای که صدای سپاهانی ها را در آورد، درخواست مدیرعامل پرسپولیس از سازمان لیگ چه بود؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با توجه به پیشینه نه چندان خوب بین سپاهان و پرسپولیس و بازی های جنجالی که دو تیم در تهران و اصفهان پشت سر گذاشته بودند جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نامه ای به سازمان لیگ خواهان رسیدگی به بعضی موارد شد.

درخواستی که البته به مذاق سپاهانی ها خوش نیامد و شب گذشته هم رضا فتاحی مدیر زردپوشان اصفهانی به آن معترض شد. در نشست هماهنگی قبل از بازی هم به سرخپوشان خرده گرفته شده بود که چرا چنین درخواست هایی داشته اند.

البته اتفاقاتی که در اصفهان رخ داد نشان داد که درخواست باشگاه پرسپولیس خیلی بی ربط هم نبوده است. حتی اگر قرار بود این بازی در تهران برگزار گردد و اگر سپاهانی ها هم چنین درخواستی از سازمان لیگ داشتند جای تعجب نداشت.

وقتی در یک بازی بدون تماشاگر و البته بدون درگیری هیجانی و خاص در درون زمین بازیکنان دو تیم تحمل خود را از دست می دهند و آن تصاویر زشت را خلق می نمایند معین است که هر یک از این دو تیم که میزبان باشند باید حواسشان به شرایط باشد و البته در این بین سازمان لیگ هم باید واکنش نشان دهد که چرا با علم به اینکه می دانسته این بازی حساسیت های کاذب خودش را دارد برای پیشگیری از این موارد اقدامات جدی تری انجام نداده است.

تجمع طرفداران مقابل هتل آن هم در شرایط کرونایی آیا بدعت جدید است که تیم ها برای قدرتنمایی و به رخ کشیدن خود به حریف انجام می دهند؟ ایجاد مزاحمت طرفداران برای تیم مقابل در راستا رسیدن به هتل یا ورزشگاه موضوع آزاردهنده ای است اما واقعا رسیدگی به این موارد و کنترل آن به عهده کیست؟

رسیدگی به حضور پرشمار افراد متفرقه که هیچ یک از دو باشگاه مسئولیت حضور آنها را در ورزشگاه قبول نمی نمایند به عهده کدام یک از ارکان فوتبالی است؟ این چه رسمی است درحالی که در نشست های هماهنگی تعداد همراهان تیم ها معین می گردد اما روز بازی هیچ یک از این موارد رعایت نمی گردد؟ به نظر می رسد سازمان لیگ هم باید ورود جدی به این مسائل داشته باشد و اگر از سوی هر باشگاهی تخلفی صورت می گیرد برخورد قاطع تری از خود نشان دهد.

نامه ای که سمیعی در اختیار سازمان لیگ قرارداده دقیقا به مواردی اشاره نموده که همان ها باعث ایجاد حاشیه شد و نشان می دهد که مدیریت این باشگاه پیش بینی این مسائل را نموده است.

در این نامه ذکر شده که اول از حضور طرفداران مقابل فرودگاه و هتل جلوگیری گردد، دوم اینکه همراهی نکردن و ایجاد هرگونه مزاحمت هنگام انتقال تیم به ورزشگاه، سوم جلوگیری از حضور نفرات اضافی در محل برگزاری مسابقه و الزام به رعایت پروتکل های بهداشتی و چهارم اختصاص راستا مناسب جهت تردد پرسپولیس تا فرودگاه بعد از بازی.

در زیر می توانید این نامه را مشاهده کنید:

فارس

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 14114

به "نامه ای که صدای سپاهانی ها را در آورد، درخواست مدیرعامل پرسپولیس از سازمان لیگ چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه ای که صدای سپاهانی ها را در آورد، درخواست مدیرعامل پرسپولیس از سازمان لیگ چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید