نسل هشتم آیپدهای اپل با مدلی 10.2 اینچی و پردازنده سریع تر ولی قیمت مناسب 329 دلار معرفی گردید

به گزارش سهندبلاگ، نسل هشتم آیپدهای اپل از پردازنده سریع تر A12 سود می برد ولی قیمت پایین 329 دلاری دارد. این آیپد به یک نمایشگر با کیفیت و رتینا مجهز است.

نسل هشتم آیپدهای اپل با مدلی 10.2 اینچی و پردازنده سریع تر ولی قیمت مناسب 329 دلار معرفی گردید

اپل امشب، پس از معرفی اپل واچ سری 6 و در دهمین سالگرد عرضه آیپد، به سراغ معرفی یک مدل آیپد 10.2 اینچی از نسل هشتم این دستگاه ها رفت. معین است این مدل آیپد برای مصارف دانشجویی و آموزشی عرضه می گردد. مدارس و مشتریان آموزشی می توانند این مدل آیپد را 299 دلار خریداری نمایند.

پردازنده آیپد نسل هشتم 10.2 اپل همان پردازنده ای است که روی آیپد ایر و آیپد مینی معرفی شده در سال 2019 نیز نشسته و یک پردازنده سریع تر نسبت به نسل پیشین آیپدهای معمولی این شرکت محسوب می گردد.

برای اولین بار است که اپل از پردازنده سطح بالایی مانند A12 با یک واحد پردازش عصبی (Neural Engine) روی یک آیپد ارزان قیمت استفاده می نماید.

اپل می گوید برای این آیپد هم کیس و صفحه کلید عرضه شده و همانند آیپدهای پیشین از قلم نوری این شرکت پشتیبانی می نماید. روی آیپد جدید سیستم عامل iPadOS 14 اجرا می گردد و شامل ویژگی های جدید نرم افزاری مانند وارد کردن متن به طور دستی است.

متاسفانه، اپل روی این مدل از آیپد خود دوباره از درگاه لایتنینگ به جای USB-C استفاده نموده است. همچنین، دارای یک کلید هوم استاندارد به همراه Touch ID است. چیزی که اکنون در مجموعه محصولات اپل به ندرت دیده می گردد.

اپل سال پیش از نسل هفتم آیپدهای معمولی خود با یک مدل 9.7 اینچی رونمایی کرد و اکنون نسل هشتم مجهز به یک نمایشگر 10.2 اینچی و پردازنده ای بسیار سریع تر است.

این آیپد از امروز پیش فروش خود را شروع می نماید و از آدینه به طور رسمی وارد بازار خواهد شد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 10415

به "نسل هشتم آیپدهای اپل با مدلی 10.2 اینچی و پردازنده سریع تر ولی قیمت مناسب 329 دلار معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل هشتم آیپدهای اپل با مدلی 10.2 اینچی و پردازنده سریع تر ولی قیمت مناسب 329 دلار معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید