هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون های سراسری

به گزارش سهندبلاگ، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای نسبت به سوء استفاده اشخاص و موسسات سودجو از نام و اعتبار این سازمان هشدار داد.

هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون های سراسری

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سازمان سنجش آموزش کشور درباره سوء استفاده اشخاص و موسسات سودجو از نام و اعتبار این سازمان اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو هشدارهای متعدد این سازمان مبنی بر سوء استفاده اشخاص و موسسات سودجو از نام و اعتبار سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع می رساند با شکایت این سازمان و پیگیری موضوع توسط پلیس فتا و نیروی انتظامی عوامل کانال مجعول و غیر واقعی که به نام سازمان سنجش در فضای مجازی (تلگرام) فعالیت می کرد شناسایی، دستگیر و برای اقدامات بعدی تحویل مراجع قضایی شدند.

مجددا به اطلاع داوطلبان و شهروندان گرامی می رساند سازمان سنجش آموزش کشور هیچگونه فعالیت و اطلاع رسانی در فضای مجازی به جز کانالهای اطلاع رسانی داخل به نشانی ذیل ندارد.

پیام رسان سروش : https://sapp.ir/sanjeshprnoet

پیام رسان آی گپ : https://profile.igap.net/prnoetir

پیام رسان گپ: https://gap.im/prnoetir

پیام رسان بله: prnoetir@

پیام رسان ایتا : https://eitaa.com/prnoetir

درصورت مشاهده هرگونه اقدامات خلاف قوانین و مقررات و یا سوء استفاده احتمالی از نام و عنوان این سازمان را از طریق شماره تلفن های 36182152-026 و 36182151-026 و نشانب الکترونیکب [email protected] یا نشانی اینترنتی https://q.sanjesh.org/53479 به ستاد خبرب اداره کل حراست سازمان سنجش آموزش کشور گزارش کنند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6826

به "هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون های سراسری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون های سراسری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید