هیچ مدرکی دال بر مشخص جایزه برای ترور نظامیان آمریکا وجود ندارد

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، ژنرال مارک میلی روز پنج شنبه در نشست استماع کنگره گفت که ایالات متحده هیچ گونه مدرک آشکاری دال بر اعطای جایزه از سوی روسیه به شبه نظامیان طالبان برای کشتن نظامیان آمریکایی در دست ندارد.

هیچ مدرکی دال بر مشخص جایزه برای ترور نظامیان آمریکا وجود ندارد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

میلی خطاب به کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا گفت: در واقع اگر این جایزه ها از سوی دولت روسیه یا هر نهاد دیگری برای کشتن نظامیان آمریکایی مشخص شده باشد، موضوع مهمی است. ما هنوز در خصوص صحت آن مطمئن نیستیم. و همچنان در حال جستجو هستیم.

لازم به ذکر است که ماه میلادی گذشته، روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی به نقل از چند مقامات اطلاعاتی آمریکا که نامشان ذکر نشده، گزارش داد که روسیه به افراط گرایان وابسته به گروه طالبان برای ترور نیروهای نظامی آمریکا و ائتلاف در افغانستان جایزه می دهد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا این مقاله را یک شوخی زننده خواند و مقامات کاخ سفید و رؤسای بلندپایه ارتش آمریکا نیز به طور علنی اعلام کردند که این اطلاعات تأیید نشده است.

میلی در ادامه گفت که وزارت دفاع آمریکا به دخالت روسیه در افغانستان مطلع است؛ اما مدعی شد که سایر کشورها از جمله ایران، پاکستان و چین نیز در این کشور دخالت می نمایند.

این در حالی است که مقامات روسیه این گونه اتهامات را رد نموده و آن را بخشی از جنگ قدرت در عرصه داخلی آمریکا می دانند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9461

به "هیچ مدرکی دال بر مشخص جایزه برای ترور نظامیان آمریکا وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ مدرکی دال بر مشخص جایزه برای ترور نظامیان آمریکا وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید