واریز عیدی 4 میلیون مستمری بگیر تامین اجتماعی

به گزارش سهندبلاگ، مدیرکل امور مستمری های سازمان تامین اجتماعی از واریز عیدی چهار میلیون مستمری بگیر تامین اجتماعی از سوی این سازمان اطلاع داد.

واریز عیدی 4 میلیون مستمری بگیر تامین اجتماعی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، ناهید حیدری در این باره اظهار کرد: طبق مصوبه هیئت وزیران در 27 بهمن ماه، مبلغ عیدی یک میلیون و 600 هزار تومان مقرر شد و مصوبه سال جاری نگاه خاصی به خانواده داشت.

وی اضافه نمود: در کنار این رقم، مستمری بگیران مبلغ 400 هزار تومان بابت حق عائله مندی بیشتر دریافت کردند و در صورتی که حق اولاد هم داشته باشند به ازای هر اولاد 150 هزار تومان به سرانه عیدی آنان اضافه شد.

مدیرکل امور مستمری های سازمان تامین اجتماعی تاکید نمود: با قید فوریت این مصوبه و با توجه به دستور رئیس سازمان تامین اجتماعی، کوشش شد این عیدی بدون فوت وقت تقدیم مستمری بگیران بگردد و در دو روز گذشته چهار میلیون نفر از مستمری بگیران عیدی خود را دریافت کردند.

حیدری اضافه نمود:افرادی که به هر ترتیب پیروز به دریافت عیدی نشدند و تصور می نمایند از نظر دریافت حق اولاد و... کمتر عیدی دریافت کردند می توانند از سامانه 1420 پیگیر ماجرا باشند و یا به شعبه بیمه خود مراجعه نمایند.

به گفته وی، کسانی که مستمری بازماندگی دریافت می نمایند، مشمول این مصوبه هستند و یک میلیون و 500 هزار نفر براساس شرایط اعلام شده در این گروه عیدی را دریافت می نمایند.

مدیرکل امور مستمری های سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در یک نگاه از بین کل مستمری بگیران 65 درصد آقایان و 35 درصد را بانوان تشکیل می دهند، گفت: در بحث تامین اعتبار، با توجه به کوشش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و مساعدت دولت، این مهم رخ داد و عیدی با قید فوریت در دو روز گذشته به حساب مستمری بگیران واریز شد. از 100 درصد مستمری بگیران و عیدی هایی که پرداخت کردیم 92 درصد در قالب تاهلی و تکفلی بودند و هشت درصد نیز عیدی یک میلیون و 600 هزار تومانی دریافت کردند.

حیدری اضافه نمود: دیدگاه ها درباره مقدار عیدی در هیئت دولت مطرح و تصمیم گیری می گردد و سال جاری نگاه ویژه ای به حمایت از خانواده وجود داشت که در پرداخت عیدی نیز معین بود.

وی در برنامه در انتهای الوند که از شبکه دوم سیما پخش شد، گفت: دانشجویان تا زمانی که تحصیل می نمایند به سامانه مربوطه مراجعه و خود را در طول تحصیل بیمه نمایند. بیمه دانشجویی با نرخ 12 تا 18 درصد و هر نرخ بر اساس حمایت دریافتی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 17094

به "واریز عیدی 4 میلیون مستمری بگیر تامین اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز عیدی 4 میلیون مستمری بگیر تامین اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید