وسایلی که باید همواره در خودرو داشته باشید ، رزرو آنلاین هتل

به گزارش سهندبلاگ، موقع رانندگی با خودرو شخصی خود، باید تمام حواس شما به رانندگی و جاده معطوف باشد، ولی قبل از آن هم باید به یک سری نکات توجه کنیم، مثل وسایلی که در هنگام مسافرت با اتومبیل باید با خود به همراه داشته باشید. بلیط هواپیما خود را انتخاب کنید

وسایلی که باید همواره در خودرو داشته باشید ، رزرو آنلاین هتل

به نظر معقول می آید که همواره خودرویتان در حالت آماده باش باشد مثلاً اگر ماشین خراب بگردد، آیا همه تجهیزاتی که لازم دارید را در دسترس دارید؟ یا در صورتی که جایی گیر افتاده باشید چه می کنید؟ به لیست ما که حاوی همه وسایل مورد نیاز درون ماشین است، نگاهی کنید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

جعبه یاری های اولیه

تصور کنید در یک پارک شلوغ به همراه دوستان خود مشغول رانندگی هستید و ناگهان یک نفر اسکیت سوار درست در مقابل شما ظاهر می گردد سریع ترمز را فشار می دهید ولی بدون آنکه به شخص بکوبید او روی زمین میافتد بعد از اینکه از خودرو پیاده شدید، مشاهده کنید فرد دچار شکستگی و کمی خراشیدگی از ناحیه شانه شده است اول از همه با استفاده از جعبه یاری های اولیه هر آنچه از دست تان برمی آید برایش انجام می دهید و سپس او را به اورژانس انتقال می دهیم. داستان اخلاقی جالبی بود ولی هدف این بود که متوجه باشید شما هرگز نمی دانید چه زمانی به جعبه یاری های اولیه نیاز دارید.

چراغ قوه یا فانوس کوچک

تا حالا برای شما رخ داده است که تایر را در تاریکی عوض کنید؟ یا اینکه حلقه ازدواج را زیر جایگاه خودرو گم نموده باشید؟ در اینجاست که چراغ گوه بکارتان می آید اما چون باتری ها بعد از مدتی تحلیل می فرایند پیشنهاد می کنیم که یک فانوس تهیه کنید که اصلاً به باتری نیاز ندارد.

ابزار چندکاره

شما نمی دانید که به چه ابزاری در آینده نیاز پیدا خواهید کرد ولی ابزار چندکاره خواهد توانست بسیاری از مسائل را حل نماید بعلاوه فضای بسیار کمتری را نسبت به جعبه ابزار اشغال می نماید علاوه بر ابزار چندکاره نمونه های کارآمد دیگری مثل انبرهای چندکاره هم می توانند ابزار مفیدی برای خودرو باشند.

غذای ضروری

هیچ کدام از ما قادر به زنده ماندن در بیابان، بدون هیچ گونه آب و غذایی نیستیم پس بهتر است برای داشتن سفری دلپذیر غذاهای فاسد نشدنی و ذوب نشدنی و پرکالری به همراه داشته باشیم وجود مواد غذایی متراکم در خودرو، مانند شکلات انرژی زا، میله گرانولا، میوه های خشک باعث دلگرمی می شوند.

بطری آب

دو عدد بطری آب زمانی که کاملاً تشنه و دچار کمبود آب هستید می تواند زندگی شمارا نجات بدهند فقط مطمئن شوید که دهانه بطری ها به میزان کافی محکم هستند تا در شرایط مختلف ازجمله گرمای زیاد و یخبندان را تحمل نمایند.

رادیو

فرض کنید در محلی هستید که تلفن آنتن نمی دهد و ابرهایی که در افق می بینید حاکی از آن هستند که قرار است اتفاقی بیافتد اینجاست که باید رادیو را روشن کنید و ببینید سازمان هواشناسی چه چیزی پیش بینی می نماید اما این روزها نیازی به آن نیست چون تقریباً اینترنت همه جا یافت می گردد ولی اگر در بیابان باشید چه می کنید؟ آنجا فناوری تازه تقریباً بی مصرف است و رادیو آب و هوا بسیار بکارتان خواهد آمد.

تابلو خطر

یک روز بد را پشت سر گذاشته اید و شب شده است می توانید با استفاده از یک تابلوی خطر به رانندگان دیگر یاری کنید تا مرتکب اشتباه نشوند کمی پرهزینه است ولی بسیار یاری نماینده است.

نقشه پرینت شده

پوشش ابر ضخیم، شاخ و برگ درخت، ساختمان های بلند و کوه ها همه می تواند سیگنال های GPS را مسدود نمایند و از سوی دیگر باتری های آنها هم تا ابد کار نخواهند کرد پس همواره یک نقشه پرینت شده دم دست داشته باشید تا در صورتی که تکنولوژی به مشکل خورد سردرگم نباشید.

پتوی مسافرتی

از آن برای گرم شدن در هوای سرد یا به اسم سایبان زیر نور آفتاب بهره ببرید به خاطر خاصیت نفوذ ناپذیری اش می توانید در ذخیره سازی آب باران بهره ببرید یا به اسم سطح منعکس نماینده در خشک کردن لباس های تر بهره ببرید این ها تنها تعداد معدودی از کاربردهای پتوی مسافرتی است.

سطل

جمع آوری نماینده آب باران یا ظرف موقت زباله یا ساختن قلعه شنی تنها بخش کوچکی از کاربردهای سطل می تواند باشد. سطل از جمله ضروری ترین متعلقات ماشین است.

پاروی برف

ممکن است بگویید که در ماشین تان فضایی به میزان طول پارو نخواهید داشت اما اگر درجایی مثل تبریز زندگی نموده باشید و مجبور باشید روزانه چندین بار برف های محل پارک ماشین را جابه جا کنید شاید ایده بهتری باشد به جایی اینکه پارو را در گاراژ بگذارید با خودتان حمل کنید.

کت اضافی زمستانه

در صورت تغییر سریع آب و هوا داشتن پوشش مناسب شاد نماینده است اما شاید در شرایطی که اصلاً انتظارش را هم ندارید با یخبندان شدید روبه رو شوید و تنها پنجاه متر با درب خودرو فاصله داشته باشید به هر حال داشتن پوشش گرم به صلاح شماست.

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به صفحه ای اصلی سایت مراجعه کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 14986

به "وسایلی که باید همواره در خودرو داشته باشید ، رزرو آنلاین هتل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وسایلی که باید همواره در خودرو داشته باشید ، رزرو آنلاین هتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید