پاویون ایران در نمایشگاه های نفت و گاز عمان و ترکمنستان مستقر می گردد

به گزارش سهندبلاگ، پاویون ایران توسط شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز ترکمنستان در منطقه آسیای میانه و دهمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز عمان در حوزه خلیج فارس برگزار می گردد.

پاویون ایران در نمایشگاه های نفت و گاز عمان و ترکمنستان مستقر می گردد

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، رزیتا مشکلانی در زمینه استقرار پاویون ایران در نمایشگاه های نفت و گاز عمان و ترکمنستان گفت: یکی از بهترین و مؤثرترین شیوه های شناخت بازار مصرف جهان، توانمندی دیگر رقبا، آشنایی با آخرین تکنولوژی های روز جهان و آنالیز زمینه های توسعه تعاملات تجاری، حضور در نمایشگاه های تخصصی بین المللی است.

وی اضافه کرد: در این راستا و از آنجا که عمده اقتصاد کشور ایران بر مبنای صنعت نفت و گاز تعریف می گردد و همچنین قابلیت ها و توانمندی های بسیاری در این حوزه به چشم می خورد، مقدمات لازم برای مشارکت توان مند ایرانیان در 2 رویداد مهم این عرصه فراهم شده است.

رئیس بخش خارجی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان بیان نمود: بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز ترکمنستان در منطقه آسیای میانه و دهمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز عمان در حوزه خلیج فارس از زمره رویدادهای بسیار معتبر و قابل توجه جهانی بوده که شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان به عنوان نماینده رسمی مراکز نمایشگاهی ترکمنستان و عمان، میزبان فعالان صنعت نفت و گاز کشور در قالب پاویون ملی ایران در این 2 نمایشگاه است.

وی توضیح داد: بیستمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی نفت و گاز ترکمنستان از تاریخ 26 الی 28 آبان 1394 در عشق آباد و دهمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی نفت و گاز عمان از تاریخ 2 الی 4 فروردین ماه 1395 در مسقط برگزار می گردد.

مشکلانی گفت: در این رویدادها توان کشور در زمینه های پالایش، حفاری، تأسیسات نفت و گاز، زیرساخت های مدرن، خدمات فنی- مهندسی، مبدل ها، لجستیک و امنیت به جهانیان و متخصصان معرفی می گردد و بدون شک حضور مقتدرانه و سرشار از تخصص فراوریکنندگان و مهندسان کشورمان در این نمایشگاه ها گامی مؤثر در امر گسترش صادرات، خروج از تحریم ها، ورود به بازارهای جدید و مشارکت در پروژه های دیگر مناطق و کشورهای نفت خیز است.

به گزارش خبرنگاران، ایران به عنوان یکی از بزرگ ترین فراوری کنندگان نفت و گاز، صندلی مهمی در این حوزه دارد. 2 کشور ترکمنستان، همسایه شمالی ایران، و عمان در حاشیه خلیج فارس نیز به علت برخورداری از ذخایر عظیم نفت و گاز مکان هائی مناسب برای سرمایه گذاری در صنایع نفت و گاز به شمار می روند.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4090

به "پاویون ایران در نمایشگاه های نفت و گاز عمان و ترکمنستان مستقر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاویون ایران در نمایشگاه های نفت و گاز عمان و ترکمنستان مستقر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید