پوستر اولین جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک رونمایی شد

به گزارش سهندبلاگ، تهران (پانا) - پوستر اولین جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک که قرار است از 3 مرداد ماه امسال در پردیس تئاتر تهران برگزار گردد با طراحی پریسا فلاح زاده منتشر شد.

پوستر اولین جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک، پریسا فلاح زاده ، بازیگر و گرافیست تئاترو عضو هیات مدیره انجمن طراحان پوستر خانه تئاتر، علاوه بر طراحی پوستر جشنواره، قرار است پوستر و اقلام تبلیغی 7 نمایش حاضر در این رویداد تئاتری را هم طراحی کند.

این هنرمند تئاتر که با کارگردانان صاحب نامی همانند مریم کاظمی، محمد حاتمی،هادی مرزیان و ... به اسم بازیگر و گرافیست همکاری داشته درباره این پوستر گفت: همان طور که می دانیداسم جشنواره پنجمک است که از پنجشنبه آدینه های کوچک گرفته شده چون کلاس های آکادمی برای کوچولوها در روزهای پنجشنبه و آدینه برگزار می شد. طرح هم باید در امتداد این فضا می بود.از نمادهایی مانند بالن ، کتاب، ابر، رنگین کمان و .. استفاده شده است. همیشه کتاب نمادی از آموزش محسوب می گردد و عناصر دیگر رویایی بودن فضا را نشان می دهد. در عین حال رنگین کمان اشاره به رنگ هر گروه اجرایی هم دارد.

وی که از سال 86 همکاری با گروه تئاتر مستقل را به اسم بازیگر و گرافیست آغاز نموده و تا کنون بیشترین تعداد پوسترهای گروه را طراحی نموده ، با اشاره به رنگ های متنوع و شادی که به این پوستر داده گفت: قرار است جشنواره ای برگزار گردد و جشن همیشه با رنگ های شاد همراه است. عنصر بالن هم به این حال و هوا یاری می نماید. به آن هفت کتاب آویخته است که اشاره ای به هفت نمایشی دارد که در این دوره اجرا می شوند.

فلاح زاده که بازیگری را زیر نظر استاد سمندریان آموخته ادامه داد: برای من پوستر جشنواره تئاتر پنجمک هم داستانی دارد. بالنی از سرزمین رویاها، کتاب داستان هایی آورده است و بچه های گروه تئاتر مستقل قرار است به این رویاها جان ببخشند.

طراح پوستر بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در ادامه به مجموعه طراحی هایی که برای این جشنواره انجام می دهد پرداخته و شرح داد:برای هر نمایش پوستری جداگانه داریم. هر پوستر کتاب گگردده ایست که نشانه های تصویری آن نمایش را در خود دارد. در پوستر اصلی این هفت نمایش به صورت هفت کتاب دیده می شوند. ابعاد پوسترها استاندارد 50 در 70 است که طبیعتا بر اساس دیگر اقلام تبلیغاتی ابعاد دیگری هم خواهیم داشت.

اولین جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک با مدیریت مریم کاظمی و مشارکت پردیس تئاتر تهران در مرداد ماه 1400 برگزار می گردد.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 14843

به "پوستر اولین جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوستر اولین جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید