گوشی موتورولا وان هایپر با دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی گردید

به گزارش سهندبلاگ، شب گذشته موتورولا وان هایپر رسما معرفی گردید که به عنوان یک گوشی میان رده از امکانات قابل توجهی بهره می برد. ضمناً باید بگوییم که این نخستین گوشی شرکت موتورولا است که با دوربین سلفی پاپ آپ روانه بازار می گردد و این دوربین به لطف رزولوشن 32 مگاپیکسلی می تواند عکس های سلفی باکیفیتی را ثبت کند.

گوشی موتورولا وان هایپر با دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی گردید

در پنل پشتی هم شاهد دو دوربین هستیم که دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 64 مگاپیکسلی است که از دیگر مشخصه های آن می توانیم به پیکسل های 0.8 میکرومتری و دیافراگم F/1.8 اشاره کنیم. همچنین نباید وجود سیستم لیزری برای فوکوس اتوماتیک را از قلم بیندازیم که در زمینه افزایش سرعت فوکوس تاثیر بسزایی خواهد داشت. قابلیت ترکیب پیکسل ها هم برای دوربین اصلی و دوربین سلفی وجود دارد که می تواند در محیط های کم نور کیفیت عکس را افزایش بدهد. در ادامه می توانید تاثیر این قابلیت را مشاهده کنید.

دوربین دوم هم با داشتن زاویه دید 118 درجه ای یک دوربین اولترا واید محسوب می گردد که از رزولوشن 8 مگاپیکسلی بهره می برد. در خصوص فیلمبرداری هم باید بگوییم دوربین اصلی می تواند با رزولوشن 2160p با سرعت 30 فریم بر ثانیه ویدیو ضبط کند که برای ضبط با سرعت 60 فریم بر ثانیه باید به رزولوشن 1080p بسنده کنید.

موتورولا وان هایپر دارای نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن 1080p+ است و نسبت تصویر آن به 19:9 می رسد. این نمایشگر مبتنی بر فناوری LCD است و حسگر اثر انگشت هم در پنل پشتی قرار گرفته. از دیگر مشخصه های قابل توجه این گوشی می توانیم به پشتیبانی از شارژ سریع 45 وات اشاره کنیم که با سرعت بسیار زیادی می تواند انرژی باتری 4000 میلی آمپر ساعتی این گوشی را تامین کند. البته متاسفانه برای بهره گیری از این سرعت، کاربران باید شارژر موردنظر را جداگانه خریداری نمایند.

قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپ دراگون 675 است که در دیگر گوشی های جدید موتورولا مانند Z4 و زوم مورد استفاده قرار گرفته. در کنار آن 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش تعبیه شده است. در این میان باید بگوییم که موتورولا وان هایپر از ابتدا با اندروید 10 به دست کاربران می رسد.

این گوشی در حال حاضر برای بازار آمریکا و برزیل عرضه شده که در آمریکا با قیمت 400 دلار به فروش می رسد. موتورولا هایپر وان به زودی در بریتانیا هم عرضه می گردد ولی در خصوص قیمت آن در این کشور خبری منتشر نشده است.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5693

به "گوشی موتورولا وان هایپر با دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی موتورولا وان هایپر با دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید