15 مورد از پرطرفدارترین و بهترین بازی های اندروید در ماه نوامبر 2019

به گزارش سهندبلاگ، در این مقاله سعی داریم با توجه به تعداد دفعات دانلود، محبوبیت و البته کیفیت، بهترین بازی های اندروید در ماه نوامبر سال 2019 را به شما عزیزان معرفی کنیم.

15 مورد از پرطرفدارترین و بهترین بازی های اندروید در ماه نوامبر 2019

در گذشته مفهوم گیمینگ تنها با کنسول های بازی یا کامپیوترهای خانگی معنا پیدا می کرد. اما طی سال های اخیر، این صنعت توانست راه خود را به دنیای گوشی های هوشمند نیز باز کند، تا جایی که بعضی از شرکت ها نظیر ایسوس، ریزر، شیائومی و …، گوشی هایی صرفا با هدف گیمینگ فراوری می نمایند.

با ارائه API ولکان برای اندروید و در نتیجه افزایش چشمگیر کیفیت بازی ها در این سیستم عامل، هر سال شاهد بهبود شرایط گیمینگ در این سیستم عامل هستیم که هم اکنون توانسته کاربران زیادی را هم برای خود دست و پا کند. مسلما در سال های آینده، کیفیت بازی های اندروید بهتر از بازی هایی خواهد بود که نام آن ها را لیست فعلی می بینید، در حالی که این بازی ها نیز به نوبه خود جز بهترین ها هستند.

علی رغم کیفیت و محبوبیت بالای فورتنایت، این بازی در لیست بهترین بازی های ماه نوامبر دیده نمی شود. به این خاطر که کاربران نمی توانند این بازی را از طریق فروشگاه گوگل پلی دانلود نمایند. اما به طور کلی، قطعا فورتنایت نیز یکی از بهترین بازی ها و شاید برای بعضی ها بهترین بازی اندروید باشد.

Call of Duty: Mobile

بازی محبوب و مشهور Call of Duty که برای همه عاشقان دنیای بازی نامی بسیار آشناست، جدیدترین بازی این لیست به حساب می آید که تحت عنوان Call of Duty: Mobile برای اندروید در دسترس نهاده شد. لازم به گفتن نیست که این بازی هم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و هم نمرات بالایی از کاربران دریافت کرد.

در این بازی کاربران می توانند هم به صورت تیراندازی اول شخص آنلاین و هم در کنار 100 بازیکن دیگر در حالت بتل رویال به مبارزه بپردازند. نکته جالب در خصوص این بازی، همین اضافه کردن حالت بتل رویال است. قابلیتی که بازی معروف PUBG را مدت ها در صدر پرفروش ترین بازی ها نگه داشت. همچنین همانند بازی های Critical Ops و Modern Combat، حالت تک نفره نیز در بازی وجود دارد تا Call of Duty: Mobile به یک بازی همه چیز تمام بدل شود.

گفتنی است این بازی را می توان به صورت رایگان اما با خرید درون برنامه ای که غالبا آیتم های تزئینی را شامل می شود، تجربه کرد. حین بازی ممکن است با یک سری باگ و مسائل ریز روبرو شوید که با توجه به جدید بودن بازی، کاملا طبیعی است و مسلما با بروزرسانی های آینده بهتر خواهد شد.

لینک دانلود بازی Call of Duty: Mobile

Crashlands

اگرچه Crashlands (کراش لند) در سال 2016 برای اندروید منتشر شد، اما همچنان نام آن در میان بهترین بازی های اندرویدی دیده می شود. این بازی که در سبک نقش آفرینی طراحی شده، زندگی راننده کامیون کهکشانی با نام Flux Dabes را روایت می نماید که به علت آزار و اذیت موجودی بیگانه با نام Hewgodooko از راستا خود خارج می شود. اکنون شما که در نقش این راننده کامیون به تجربه بازی می پردازید باید رد این موجود و بیگانگان دیگر را دنبال نموده و آن ها را یکی پس از دیگری نابود کنید.

ماموریت شما در این بازی این است که برای خود پایگاهی ساخته و با جمع آوری آیتم های مختلف و ساختن تله و …، دنیا را از شر بیگانگان و نقشه آن ها برای نابودی زمین نجات دهید. این بازی با امتیاز 4.8 از 5 و بیش از 100.000 بار نصب، با قیمت 4.99 دلار در فروشگاه گوگل پلی برای دانلود در دسترس قرار گرفته است.

لینک دانلود بازی Crashlands

Evoland (نسخه های 1 و 2)

نسخه های یک و دو بازی Evoland، دو تا از خاص ترین و بهترین بازی های اندروید به حساب می آیند که از مکانیک های گوناگونی نیز استفاده می نمایند. یعنی در بازی شاهد المان های نقش آفرینی، پازل، تیراندازی ایزومتریک (از بالا به پایین)، جنگنده های قدیمی، کارت های بازی و سکوبازی هستیم که جذابیت خاصی به آن می بخشند.

نکته جالب اینجاست که با تغییر مکانیک های بازی، گرافیک بازی نیز متناسب با آن تغییر می نماید تا تجربه بهتری را برای کاربر به ارمغان آورد! این بازی ها از کنترلر پشتیبانی نموده، هیچ تبلیغات و خرید درون برنامه ای هم ندارند. در عوض با یک روایت داستانی غنی، کاربر را مجذوب خود خواهند کرد. این بازی ها را می توانید با قیمت 4.99 و 7.99 دلار از فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید.

لینک دانلود بازی Evoland 2

لینک دانلود بازی Evoland

بازی های استودیو MADFINGER Games

استودیو مدفینگر گیمز (Madfinger Games) کارنامه درخشانی در ساخت بازی های مخصوص موبایل دارد. به خصوص سری بازی های تیراندازی اول شخص که از معروف ترین آن می توان به سری Shadowgun اشاره نمود که بازی Shadowgun Legends از آن نیز اخیرا راهی اندروید شده. در کنار این بازی، عناوین درخشان دیگری چون Unkilled و سری بازی های Dead Trigger نیز وجود دارند که تجربه آن ها برای علاقه مندان به سبک آن ها می تواند بسیار لذت بخش باشد.

سری بازی های Shadowgun، سبکی علمی تخیلی داشته که هم می توان به صورت داستانی و هم به صورت آنلاین به تجربه آن پرداخت. بازی های Unkilled و Dead Trigger اما با سبک ماموریت محوری طراحی شده اند که کاربر باید در آن به زامبی ها تیراندازی کند. مجموعه ای از بازی های جذاب و سرگرم نماینده با تعداد بسیار زیادی از ماموریت های متنوع و گوناگون.

بازی های استودیو Madfinger Games یکی از بهترین بازی های اندروید به شمار می آیند که در دسته بازی های تیراندازی اول شخص قرار می گیرند و اگرچه رقبای قدرتمندی چون Modern Combat 5 را در سر راه خود می بیند، اما تجربه بازی های این استودیو حال و هوای دیگری را به کاربران القا می نماید. گفتنی است کاربران می توانند بازی های این استودیو را به صورت رایگان تجربه نمایند.

لینک دانلود بازی های استودیو Madfinger

Minecraft

حتی اگر علاقه مند به بازی های ویدئویی نباشید، احتمال زیادی وجود دارد که اسم ماینکرفت به گوشتان خورده باشد. اگر تاکنون پیروز به تجربه این بازی نشده اید، باید بگوییم ماینکرفت شما را وارد دنیای بزرگ و وسیعی می نماید که در آن باید معدن کاوی کنید، ساخت و ساز کنید، دشمنان را از سر راه خود کنار بزنید و به طور کلی هر کاری را که دلتان بخواهد انجام دهید.

در این بازی حالت های متنوعی گنجانده شده که می توانند به خوبی کاربران را سرگرم نمایند. همچنین بروزرسانی های متعددی که برای این بازی منتشر شده، امکانات و محتویات زیادی را به آن اضافه کرده که تقریبا آن را مشابه بازی های کامپیوتر و کنسول ها نموده است.

گفتنی است این بازی علاوه بر قیمت 6.99 دلاری که دارد، بیش از 10.000.000 بار دانلود شده که برای یک بازی با چنین قیمتی رکوردی خارق العاده به حساب می آید. همچنین این بازی از خرید درون برنامه ای نیز پشتیبانی می نماید که البته اکثر آیتم های موجود در آن صرفا شامل پوسته های مختلف است. کاربر در این بازی می تواند روی چندین سرور مختلف با پلتفرم های گوناگون بازی کند.

لینک دانلود بازی Minecraft

Monument Valley (نسخه های 1 و 2)

اگرچه هم Monument Valley 1 و هم Monument Valley 2 بازی های خوبی هستند، اما استودیو London studio Ustwo با عرضه نسخه دوم آن، یکی از بهترین، خوش ساخت ترین و جذاب ترین بازی ها را روانه فروشگاه گوگل پلی کرد. هر دو بازی از لحاظ گرافیک و مکانیک های بکار رفته با یکدیگر برابر هستند.

یکی از موارد جذاب در این بازی، خطای دید موجود در آن است! از آن جایی هم که بازی در سبک پازل طراحی شده، بسیار در حل آن به مشکل برخواهید خورد و مراحل بازی می تواند برای شما به یک چالش سخت و در عین حال هیجان انگیز تبدیل شوند.

سری بازی های Monument Valley تاکنون به فرایند خوب خود ادامه داده اند و مخاطبین بسیار زیادی را نیز به خود جذب نموده اند. نسخه اولیه بازی با قیمت 3.99 دلار و 1.99 دلار برای خرید درون برنامه ای برای بسته الحاقی Forgotten Shores و نسخه دوم آن نیز با قیمت 4.99 دلار در دسترس است.

لینک دانلود بازی Monument Valley 2

لینک دانلود بازی Monument Valley

مجموعه بازی های نینتندو

نینتندو مجموعه غنی از بازی های اندرویدی را در کارنامه خود می بیند که اگر بگوییم همه آن ها فوق العاده هستند، اغراق ننموده ایم. بازی هایی از جمله Super Mario Run که یکی از بهترین ها در نوع خود محسوب می شود، Fire Emblem Heroes در سبک نقش آفرینی و Animal Crossing: Pocket Camp در سبک شبیه ساز، مجموعه بازی های محبوب این شرکت را تشکیل می دهند که در پلتفرم اندروید قابل دسترسی هستند.

نینتندو همچنین در سپتامبر سال 2018، از بازی دیگری تحت عنوان Dragalia Lost نیز برای این سیستم عامل رونمایی کرد. یک سال بعد هم نوبت به Dr. Mario World رسید تا جای محکمی در بین بازی های محبوب نینتندو برای خود دست و پا کند. البته این بازی بی نقص نیست و کاربر ممکن است با باگ های ریز و درشتی حین تجربه آن روبرو شود. اما نینتندو مسلما با بروزرسانی های آینده، این مسائل را به حداقل خواهد رساند.

گفتنی است بازی های زیر به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار دارند.

لینک دانلود بازی Super Mario Run

لینک دانلود بازی Fire Emblem Heroes

لینک دانلود بازی Animal Crossing: Pocket Camp

لینک دانلود بازی Dragalia Lost

لینک دانلود بازی Dr. Mario World

Noodlecake Studios

نودل کیک استودیو یکی از معروف ترین استودیو های بازی سازی برای سیستم عامل اندروید است که بازی های متنوع و جالبی هم برای اندروید طراحی نموده. برای مثال بازی Framed 1 و Framed 2 در سبک پازل، Altos Adventure و Altos Odyssey در سبک دوندگی بی نهایت، realMyst و دنباله های آن باز هم در سبک پازل اما کمی سخت تر و چالش برانگیزتر، Wayward Souls برای علاقه مندان به بازی های اکشن و ماجراجویی، Island Delta در سبک تیراندازی، Mikey Shorts و Farm Punks برای علاقه مندان به بازی های پلتفرمر و بسیاری از بازی های دیگر که همگی از جذابیت های بسیار بالایی برخوردارند. بازی هایی چون Lumino City و Vignettes نیز می توانند بخاطر سبک خاص و ساده ای که دارند، جز بازی های محبوب این استودیو قرار داشته باشند که برای اندروید عرضه شده اند.

لینک دانلود بازی Framed 1 با قیمت 0.99 دلار

لینک دانلود بازی Framed 2 با قیمت 0.99 دلار

لینک دانلود بازی Altos Adventure

لینک دانلود بازی Altos Odyssey

لینک دانلود بازی realMyst با قیمت 6.99 دلار

لینک دانلود بازی Wayward Souls با قیمت 3.99 دلار

لینک دانلود بازی Island Delta با قیمت 0.99 دلار

لینک دانلود بازی Farm Punks

لینک دانلود بازی Lumino City با قیمت 4.99 دلار

لینک دانلود بازی Vignettes با قیمت 2.99 دلار

Pokemon GO

پوکمون گو (Pokemon GO)، یکی از محبوب ترین بازی هایی است که در جولای سال 2016 به سیستم عامل اندروید راه پیدا کرد و از آن موقع تاکنون نیز همیشه یک راستا پیروزیت آمیز را طی نموده است. یک بازی واقعیت اضافه کرده همانند بازی Ingress که طی آن، کاربر در یک دنیا واقعی قدم می گذارد و در سطح شهر به دنبال پوکمون می شود.

پوکمون گو را می توان انقلابی در صنعت بازی های موبایلی دانست و درواقع اغراق ننموده ایم اگر بگوییم این بازی تقریبا رکورد هر بازی دیگری را در بین بازی های اندروید از حیث محبوبیت شکسته است. گیم پلی بسیار اعتیادآور، محیط کاربری جذاب، ماموریت های سرگرم نماینده و مواردی از این دست، نقش بسیار زیادی در تبدیل شدن پوکمون گو به یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های اندرویدی ایفا کردند.

علاوه بر تمام قابلیت های خوبی که در این بازی گنجانده شده، بروزرسانی های متعددی که برای آن عرضه می شود نیز پیوسته درحال اضافه کردن به ویژگی های آن است تا از این طریق پوکمون گو حالت یکنواخت و کسل نماینده ای به خود نگیرد و همیشه برای مخاطب خود جذاب باشد!

نیانتیک (Niantic)، توسعه دهنده این بازی، یک بازی محبوب و البته ضعیف تر به نسبت پوکمون گو را نیز در کارنامه خود می بیند؛ Harry Potter: Wizard Unite. یک بازی واقعیت اضافه کرده با موضوع داستان های هری پاتر با مکانیک های مشابه پوکمون گو.

گفتنی است کاربران می توانند بازی پوکمون گو را به صورت رایگان از فروشگاه گوگل پلی دریافت نموده و به تجربه آن بپردازند. همچنین این بازی احتیاجمند این است که دستگاه اندرویدی شما از GPS برخوردار باشد. به خاطر داشته باشید که این بازی کاملا احتیاجمند اتصال به اینترنت است.

لینک دانلود بازی Pokemon Go

PUBG Mobile و PUBG Mobile Lite

از آن جایی که بازی پابجی قبل از عرضه برای اندروید نیز از کاربران زیادی برخوردار بود و محبوبیت شدیدا بالایی در بین کاربران داشت، تعجبی نداشت که انتشار آن روی گوشی های هوشمند نیز با استقبال بی نظیری از سوی کاربران روبرو شود.

به خاطر سبک مبارزه بتل رویال، پابجی به سرعت توانست به یکی از محبوب ترین بازی های اندروید (و البته دیگر پلتفرم ها) بدل شود که از سیستم کنترل ساده و در عین حال مناسب، گرافیک خیره نماینده و محیط کاربری جذاب و سرگرم نماینده بهره می برد.

مسلما با این بازی و فرایند آن آشنا هستید اما برای آن دسته از کاربرانی که هنوز به انجام این بازی هیجان انگیز نپرداخته اند باید بگوییم در پابجی 100 نفر از یک هواپیما به درون یک جزیره ای فرود می آیند و مبارزه اصلی نیز دقیقا از همین لحظه شروع می شود. جایی که باید با دیگر کاربران مبارزه کنید و یکی پس از دیگری آن ها را از بین ببرید تا آخرین فردی باشید که درون میدان باقی می ماند.

ابتدا که به جزیره فرود می آیید هیچ گونه اسلحه ای ندارید. اما در سرتاسر دنیا بازی اسلحه ، وسایل نقلیه و لوازمی از این دست وجود دارد که باید برای بقای خود آن ها را پیدا نموده و از آن ها بهره ببرید. به خاطر داشته باشید که محیط بازی درون یک دایره بزرگ اتفاق می افتد که لحظه به لحظه کوچک تر می شود و باید تمام کوشش خود را انجام دهید تا درون این دایره بمانید. در غیر این صورت از بازی حذف خواهید شد.

در بروزرسانی اخیری که برای پابجی عرضه شده، یک حالت بازی جدید به همراه یک سری آیتم نیز به بازی اضافه شده اند که برای دریافت این آیتم ها باید مبلغی را نیز پرداخت کنید.

پابجی موبایل لایت اما نوع دیگری از این بازی است که در آن، کاربران کمتری در جریان هر مسابقه حضور دارند و گرافیک بازی نیز کمی ساده تر است. البته این بازی تنها برای تعداد محدودی از مناطق در دسترس است.

از رقیبان جدی این بازی می توان به فورتنایت اشاره نمود که خب همانند پابجی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. با این تفاوت که این بازی (فورتنایت) از طریق گوگل پلی در دسترس نیست و باید آن را مستقیما از اپیک گیمز دریافت کرد.

لینک دانلود بازی PUBG

Riptide GP series

سری بازی های Riptide GP بدون شک بهترین بازی های سبک مسابقه ای را در سیستم عامل اندروید به نام خود ثبت نموده اند. آخرین بازی از این سری Riptide GP: Renegade نام دارد که داستان زندگی یک راننده حرفه ای را روایت می نماید که بعد از برگزاری یک مسابقه خیابانی غیرقانونی، دستگیر شده و اعتبار خود را کاملا از دست می دهد. شما از آن پس باید در نقش این راننده برای بدست آوردن مجدد اعتبار خود کوشش کنید.

این بازی از گرافیک بسیار جذاب، سیستم کنترل ساده، حرکت ها و حقه های جالب و سیستم شتاب دهنده برای سبقت دریافت از دیگر رقبا برخوردار است که در کنار هم Riptide GP را به یکی از سرگرم نماینده ترین بازی های اندروید بدل نموده اند.

از ویژگی های خوب این بازی این است که تنها یک بار برای دریافت آن هزینه می کنید و دیگر خبری از خرید درون برنامه ای و تبلیغات های آزاردهنده نیست که سرعت پیشرفت شما را کاهش دهند. از رقبای این بازی می توان به سری بازی های آسفالت اشاره نمود که از بازی های بسیار خوبی برخوردار است. از سری بازی های آسفالت، آسفالت 9 فعلا جدیدترین بازی است که در ماه جولای 2018 در دسترس نهاده شد.

لینک دانلود بازی Riptide GP: Renegade

بازی های استودیو اسکوئر انیکس

اسکوئر انیکس یکی از بزرگ ترین نام هایی است که نه تنها در گوشی های هوشمند، بلکه در بین دیگر پلتفرم ها مانند کامپیوتر و کنسول ها نیز بسیار محبوب و مشهور است. اسکوئر انیکس از جمله شرکت هایی بوده که از همان ابتدا، روی پلتفرم موبایل سرمایه گذاری کرد و بازی های خوبی نیز برای آن طراحی نموده.

برای علاقه مندان به بازی های نقش آفرینی ژاپنی، سری بازی های Final Fantasy 1-7 و 9، هفت سری از بازی Dragon Quest، بازی Chrono Trigger و Final Fantasy XV: Pocket Edition در دسترس قرار دارند که هم از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند، هم بسیار سرگرم نماینده و لذت بخش هستند.

همچنین بازی هایی از قبیل Hitman: Sniper، Tomb Raider، Deus Ex Go، و Lara Croft Go، سری بازی های سبک پازل پلتفرم اندروید را تشکیل می دهند. در بین بازی های این شرکت، Heavenstrike Rivals و Final Fantasy Tactics: WotL در دسته بندی نقش آفرینی تاکتیکی، Secret of Mana در دسته اکشن نقش آفرینی و سری Deus Ex نیز در دسته تیراندازی استراتژیک قرار می گیرند.

Final Fantasy Brave Exvius و Dissidia Final Fantasy Opera Omnia نیز جز بازی های رایگان این شرکت هستند که شامل خریدها درون برنامه ای بوده و از کیفیت بالایی نیز برخوردارند. اسکوئر انیکس در ماه می 2018، بازی Valkyrie Profile: Lenneth را نیز به بازی های اندروید خود اضافه کرد تا یک مجموعه غنی از سرگرمی های لذت بخش را برای این اکوسیستم فراهم کند.

لینک دانلود بازی Final Fantasy با قیمت 7.99 دلار

لینک دانلود بازی Final Fantasy 2 با قیمت 7.99 دلار

لینک دانلود بازی Final Fantasy 3 با قیمت 14.99 دلار

لینک دانلود بازی Final Fantasy 4 با قیمت 14.99 دلار

لینک دانلود بازی Final Fantasy 5 با قیمت 14.99 دلار

لینک دانلود بازی Final Fantasy 6 با قیمت 14.99 دلار

لینک دانلود بازی Final Fantasy 7 با قیمت 15.99 دلار

لینک دانلود بازی Final Fantasy 9 با قیمت 11.99 دلار

لینک دانلود بازی Dragon Quest با قیمت 2.99 دلار

لینک دانلود بازی Chrono Trigger با قیمت 9.99 دلار

لینک دانلود بازی Final Fantasy XV: Pocket Edition

لینک دانلود بازی Deus Ex Go با قیمت 0.99 دلار

لینک دانلود بازی Tomb Raider با قیمت 14.99 دلار

لینک دانلود بازی Hitman: Sniper با قیمت 0.99 دلار

لینک دانلود بازی Lara Croft Go با قیمت 0.99 دلار

لینک دانلود بازی Final Fantasy Tactics: WotL با قیمت 11.99 دلار

لینک دانلود بازی Secret of Mana با قیمت 7.99 دلار

لینک دانلود بازی Dissidia Final Fantasy Opera Omnia

لینک دانلود بازی Final Fantasy Brave Exvius

لینک دانلود بازی Valkyrie Profile: Lenneth با قیمت 17.99 دلار

سری بازی های The Room

The Room، مجموعه ای از چهار بازی پازل محور است و اولین بازی به حساب می آید که سبک پازل را به بهترین شکل در غالب یک بازی به نمایش درآورد. آخرین سری از بازی های The Room همانند نسخه های پیشین خود کاملا پیروز ظاهر شد تا همچنان بتوان آن ها را بهترین بازی های اندروید دانست.

در این بازی کاربر درون اتاق هایی مرموز قرار می گیرد و برای خارج شدن از آن باید یک سری معما و پازل را حل نماید. اتاق به اتاق و با حل کردن هر پازل، باید مرحله های این بازی را پشت سر گذاشت تا در نهایت به پیروزی رسید.

آخرین سری از این بازی که تحت عنوان The Room: Old Sins شناخته می شود، قابلیت ذخیره بازی را در فضای ابری نیز داراست و همچنین المان های ماجراحویی و اکتشاف نیز به آن اضافه شده که البته بخش بسیار کوچکی از بازی را تشکیل می دهند. اما با این حال در سری آخر، تجربه ای متفاوت تر از سه نسخه قبلی را خواهید داشت که صرفا حل کردن پازل را شامل می شد. به طور کلی، هر 4 بازی با شایستگی تمام در بین بهترین بازی های ماه نوامبر اندروید قرار می گیرند.

لینک دانلود بازی The Room با قیمت 0.99 دلار

لینک دانلود بازی The Room 2 با قیمت 1.99 دلار

لینک دانلود بازی The Room 3 با قیمت 3.99 دلار

لینک دانلود بازی The Room: Old Sins با قیمت 4.99 دلار

This War of Mine

بازی This War of Mine به قدری خوب است که وب سایت Andridauthority آن را بهترین بازی عرضه شده در سال 2015 دانست. در این بازی که به سبک کوشش برای بقا ساخته شده، شما رهبری گروهی از مردم عادی شهری را بر عهده دارید که در جریان یک جنگ کاملا نابود شده. در طول این بازی مهیج، با هدف بقا، مجبور به دریافت تصمیم هایی می شوید که شدیدا شما را آزرده می نماید که همین مسئله جذابیت آن را دوچندان می نماید.

بازی از نظر کیفیت گرافیکی بسیار خوب طراحی شده و محتوای غنی دارد. بسته به اینکه بازی را در شب یا روز شروع کنید، چیزهای متفاوتی را دریافت خواهید کرد و جریان بازی کمی متفاوت خواهد بود.

نسخه دیگری از این بازی نیز تحت عنوان This War of Mine: Stories با همین مکانیک و وسعت محیط وجود دارد که قیمت کمتری داشته و می توانید از طریق لینک زیر آن را دریافت کنید.

لینک دانلود بازی This War of Mine با قیمت 13.99 دلار

لینک دانلود بازی This War of Mine: Stories با قیمت 2.99 دلار

Vainglory

Vainglory را می توان یکی از بهترین بازی های سبک MOBA در اندروید دانست که هم از نظر تعداد شخصیت ها غنی است و هم تجربه بازی در سبک MOBA را به بهترین شکل ممکن به کاربر القا می نماید.

در این بازی شما می توانید در کنار دو همبازی دیگر، هم با هوش مصنوعی و هم با افراد واقعی به بازی بپردازید که در هر دو صورت، طراحی عالی بازی شما را مجذوب خود خواهد نمود. 24 شخصیت در بازی وجود دارد که باید در طول بازی آن ها را آزاد کنید تا بتوانید با سلاح های پرقدرت تری به دشمنان خود حمله کنید.

حقیقت جالبی که در خصوص این بازی احتیاج است بدانید، زمان ساخت آن است. استودیو سوپر اویل مگا کورپ (Super Evil Megacorp) برای ساخت این بازی از طریق موتور گرافیکی Evil Engine (اویل انجین)، حدودا 2 سال زمان صرف کرد که نتیجه آن حقیقتا یکی از بهترین بازی های سبک MOBA برای اندروید شد!

توجه داشته باشید که برای نصب و اجرای این بازی، به اینترنت پر سرعت احتیاج خواهید داشت.

لینک دانلود بازی Vainglory

نظر شما در رابطه با این بازی ها چیست؟ اگر بازی های مهیج تری را تجربه نموده اید، نام آن ها را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: androidauthority

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5621

به "15 مورد از پرطرفدارترین و بهترین بازی های اندروید در ماه نوامبر 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 مورد از پرطرفدارترین و بهترین بازی های اندروید در ماه نوامبر 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید