2015 سال توریسم جاده ابریشم در چین

به گزارش سهندبلاگ، مقامات گردشگری چین که هرسال با اعلام موضوعی معین، بر ارتقای یکی از اهداف گردشگری خود تمرکز می نمایند، 2015 را سال جاده ابریشم اعلام کردند.

2015 سال توریسم جاده ابریشم در چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید.

شهر شیان واقع دراستان شاناکسی چین که نقطه شروع جاده ابریشم درچین است، با مراسم ویژه ای مرتبط با جاده ابریشم که درتمام سال ادامه خواهد داشت، مرکز توجه تمامی فعالیت ها و اقدامات گردشگری چین در سال 2015 است.

دولت چین با اجرای برنامه های گسترده تبلیغاتی مرتبط با جاده ابریشم میخواهد جاذبه های فرهنگی و مراکز جذاب گردشگری استان های شرقی چین را معرفی و طی امسال، توریسم این منطقه را رونق دهد.

به گفته دو جیانگ معاون رییس دفتر ملی گردشگری چین، ارتقای سطح همکاری های منطقه ای، گسترش درک و تفاهم متقابل و ایجاد روابط و پیوندهای محبت آمیز متقابل با تمام ملت ها و کشورهای واقع در این جهت باستانی نیز از دیگر اهداف و برنامه های سال جاده ابریشم است که امسال در چین به اجرا درمی آید.

مقامات استان شاناکسی درهمین راستا با تمرکز و سرمایه گذاری بیشتر در صنعت گردشگری کوشش دارند تا صندلی خود را در نقطه شروعین جاده تاریخی ابریشم مستحکم نمایند.

کشور چین درسال های اخیر کوشش های گسترده ای را برای توسعه بهره وری از جاده ابریشم و جاذبه های فرهنگی و گردشگری آن شروع نموده است و درهمین راستا سال گذشته بخشی ازاین جاده را با همکاری کشورهای قزاقستان و ازبکستان درفهرست میراث جهانی یونسکو ثبت کرد.

چین همچنین با اتکا به میراث تاریخی این جاده باستانی و با ایجاد تسهیلات گسترده زمینی، دریایی و هوایی در جهت جاده ابریشم درصدد افزایش نفوذ مالی و سیاسی خود درمنطقه نیز هست.

منبع: www.cnto.org

منبع: الی گشت
انتشار: 11 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5919

به "2015 سال توریسم جاده ابریشم در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2015 سال توریسم جاده ابریشم در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید