2550 واحد مسکن روستایی در نیر مقاوم سازی شده است

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران: فرماندار شهرستان نیر گفت: در اجرای طرح پیروز بهسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی کم دوام و بی دوام روستایی 2 هزار و 550 واحد مسکونی روستایی در شهرستان نیر مقاوم سازی شده است.

2550 واحد مسکن روستایی در نیر مقاوم سازی شده است

جهت دریافت خدمات طرح محوطه سازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، اکبر صمدی در جلسه ستاد مسکن روستایی شهرستان نیر اظهار کرد: برای مقاوم سازی این واحدها تا مبلغ دوازده و نیم میلیون تومان به هر خانوار تسهیلات کم بهره پرداخت شده است تا روستاییان با خیال راحت ساخت و ساز خود را انجام دهند.

وی توضیح داد: در مقاوم سازی واحدهای روستایی که پرداخت تسهیلات در 4 قسط اجرا شده روستاییان با تامین بخشی از مبلغ مورد نظر به صورت آورده اولیه سعی کردند تا ساخت و سازها را متناسب با معماری بومی منطقه و با نظارت فنی کارشناسان مهندسی انجام دهند.

فرماندار نیر گفت: بنیاد مسکن به عنوان یک نهاد انقلابی تاثیرگذار در سه دهه اخیر علاوه بر مقاوم سازی و بهسازی مساکن روستایی اقدام به صدور اسناد مالکیت برای بیش از 3 هزار و 800 واحد نموده است که صدور این اسناد به عنوان وثیقه و پشتوانه بانکی مورد استفاده قرار گرفته است.

صمدی اعلام کرد: در گرامیداشت روز تشکیل بنیاد مسکن انتظاری که از مسئولان این نهاد انقلابی در بازخوانی فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب برای تشکیل این نهاد و افتتاح حساب 100 امام اجرا شده بکوشند تا رفاه و آسایش افراد فاقد سرپناه محروم فراهم آید.

فرماندار نیر اضافه نمود: با توجه به محرومیت شهرستان نیر و آسیب پذیر بودن این شهرستان در حوادث غیر مترقبه نظیر زلزله کوشش می کنیم تا با تداوم بهسازی و بازسازی مساکن روستایی مسائل و دغدغه ها رفع گردد.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7456

به "2550 واحد مسکن روستایی در نیر مقاوم سازی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2550 واحد مسکن روستایی در نیر مقاوم سازی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید