35 میلیارد ریال برای ایجاد اماکن فرهنگی در اردبیل پیش بینی شد

به گزارش سهندبلاگ، حمید لطف اللهیان در تبادل نظر با خبرنگاران با تأکید به رویکرد فرهنگی شهرداری اردبیل توضیح داد: شهرداری اردبیل بودجه سال آینده توسعه فرهنگی اجتماعی خود را چهار درصد افزایش داده است.

35 میلیارد ریال برای ایجاد اماکن فرهنگی در اردبیل پیش بینی شد

وی محدود کردن وظایف شهرداری در امور عمرانی را موجب غفلت از توسعه فرهنگی و اجتماعی دانست و تأکید کرد: توسعه عمرانی حاصل نمی گردد مگر به واسطه توسعه فرهنگی و اجتماعی و شهرداری اردبیل در سال آینده این سیاست را دنبال خواهد نمود.

شهردار اردبیل در تشریح اعتبارات عمرانی شهرداری و مناطق چهارگانه سال آینده متذکر شد: ازجمله تملک اراضی و املاک موردنیاز توسعه و عمران شهری به اعتبار 27 میلیارد و 700 میلیون ریال پیش بینی شده است.

لطف اللهیان به احداث تقاطع غیر هم سطح ایستگاه سرعین با 120 میلیارد ریال، راهنمایی و دفع آب های سطحی شهربا 72 میلیارد و 800 میلیون ریال و اجرای روکش آسفالت با 68 میلیارد و 120 میلیون ریال اشاره نمود و اضافه کرد: بهسازی معابر در مناطق چهارگانه در سال آینده جمعا با اعتبار 178 میلیارد و 400 میلیون ریال در دستور کار است.

وی توسعه شهرداری الکترونیک با 52 میلیارد و 600 میلیون ریال، احداث تقاطع های غیر هم سطح داروپخش با 50 میلیون ریال، خرید وسایط نقلیه و ماشین آلات پسماند و آتش نشانی با 45 میلیارد و 700 میلیون ریال و توسعه و نگه داری فضای سبز مجتمع شورابیل با 42 میلیارد و 400 میلیون ریال را از دیگر برنامه های اولویت دار شهرداری در سال آینده برشمرد.

شهردار اردبیل با اشاره به برنامه ریزی جهت توسعه، نگهداری و مرمت فضای سبز مناطق چهارگانه با رقم 137 میلیارد و 970 میلیون ریال اضافه کرد: بهسازی بستر و حریم رودخانه بالیخلو با 35 میلیارد ریال و اصلاح هندسی میادین و تقاطع ها با 21 میلیارد و 250 میلیون ریال در کنار اجرای عملیات تقاطع غیر هم سطح فرهنگیان با 20 میلیارد ریال در سال آینده دنبال می گردد.

به گفته لطف اللهیان احداث تقاطع غیر هم سطح شهید دادمان با اعتبار 20 میلیارد ریال، خرید ماشین آلات عمرانی و تعمیرات اساسی با 15 میلیارد ریال، پیاده روسازی شهر با 15 میلیارد ریال، ایجاد تأسیسات حفاظتی شهر با 15 میلیارد ریال و احداث سرویس های بهداشتی در سطح شهر با چهار میلیارد و 800 میلیون ریال دیگر برنامه های عمرانی شهرداری اردبیل در سال آینده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7163

به "35 میلیارد ریال برای ایجاد اماکن فرهنگی در اردبیل پیش بینی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "35 میلیارد ریال برای ایجاد اماکن فرهنگی در اردبیل پیش بینی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید