5 رنگ برتر و پرطرفدار برای دیوار اتاق خواب در سال 2023

به گزارش سهندبلاگ، رنگ صورتی ای گرم که در اتاق خواب ها عالی به نظر می رسد. این رنگ در ابتدا از ترکیب قرمز روشن با بنفش ایجاد شد که به آن سایه ای قهوه ای محو می دهد. یک ویدیوی تیک تاک که بیش از 63،000 بازدید داشت.

5 رنگ برتر و پرطرفدار برای دیوار اتاق خواب در سال 2023

متخصصان دکور خانه هشتگ های مرتبط با رنگ اتاق خواب را در سایت ها و شبکه های اجتماعی تجزیه و تحلیل کردند تا 5 رنگ برتر برای اتاق خواب در سال 2023 را کشف نمایند.

نتیجه آنالیز آن ها را در اینجا مرور می کنیم.

سبز مریم گلی

جستجو برای اتاق خواب سبز و خاکستری مریم گلی تا 900 درصد، افزایش یافته است. سبز مریم گلی با خاکستری بسیار مورد پسند است، زیرا زمینه ملایم آن ها با هم هماهنگی دارد و در واقع وقتی سبز مریم گلی با خاکستری ترکیب می گردد، این سبز خاموش تقریباً خنثی می گردد.

رنگ نارنجی سوخته

جستجو برای ایده های اتاق خواب نارنجی سوخته در سال گذشته 30 درصد در پینترست افزایش یافته است. رنگ های روشن مانند نارنجی در واقع می توانند غریزه جنگندگی یا رهایی شما را افزایش دهند، که شما را هوشیارتر می نماید، چیزی که در هنگام کوشش برای استراحت در شب احتیاج ندارید. این نوع رنگ باعث افزایش انرژی نیز می گردد. بنابراین، در حالی که ما نمی گوییم از این رنگ در اتاق خواب خود استفاده نکنید، بهتر است فقط یک دیوار اتاق خواب را این رنگی کنید.

طلایی

جستجو ها هم برای اتاق خواب طلایی و هم اتاق خواب کرم و طلایی 20 درصد افزایش یافته است. رنگ طلایی با ثروت، موفقیت و تجمل همراه است. بعلاوه تصور می گردد برای خواب مفید است.

کارشناسان می گویند: دیوار های طلایی انتخاب رنگی محبوب برای اتاق خواب ها هستند، زیرا گفته می گردد خواب خوب را تقویت می نمایند. در واقع، بعضی معتقدند که طلا یک درمان موثر برای بی خوابی است.

خاکستری گریژ

ترند رنگ گریژ در یک ویدیوی تیک تاک برای سبک های 2023، حدود 103،000 بازدید داشت. به همین ترتیب، جستجو برای اتاق خواب خاکستری و کرم، 5 درصد افزایش یافته است.

این رنگ همان طور که به نظر می رسد، ترکیبی از خاکستری و بژ است. یک رنگ عالی برای اتاق که به اتاق احساس مطبوعی می دهد؛ حسی که همواره در فضا هایی که زمان زیادی را در آن سپری می کنید، اهمیت دارد.

تمشکی روشن

رنگ صورتی ای گرم که در اتاق خواب ها عالی به نظر می رسد. این رنگ در ابتدا از ترکیب قرمز روشن با بنفش ایجاد شد که به آن سایه ای قهوه ای محو می دهد. یک ویدیوی تیک تاک که بیش از 63،000 بازدید داشت.

منبع: روزیاتو

منبع: فرادید
انتشار: 12 دی 1401 بروزرسانی: 12 دی 1401 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 18542

به "5 رنگ برتر و پرطرفدار برای دیوار اتاق خواب در سال 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 رنگ برتر و پرطرفدار برای دیوار اتاق خواب در سال 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید