70 دانشجوی خارجی از 25 کشور در دوره آموزشی سازندگی شرکت کردند

به گزارش سهندبلاگ، دبیر دوره آموزشی ابنا البنا گفت: در این دوره آموزشی که در حال برگزاری است 70 دانشجو از 25 کشور شرکت کردند.

70 دانشجوی خارجی از 25 کشور در دوره آموزشی سازندگی شرکت کردند

علیخانی، دبیر دوره آموزشی ابنا البنا در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری این دوره گفت:70 نفر از دانشجویان مشغول به تحصیل در ایران که از 25 کشور هستند در این دوره شرکت کردند.

وی اضافه نمود: موضوع دوره هم توضیحاتی است در مور اینکه چگونه می گردد یک اردوی سازندگی را برپا کرد در واقع تربیت مدیر اردو های سازندگی است که این دانشجویان با حضور در کشورهای خود در مناطق محروم عرصه یابی نمایند که به چه طریق باید حمایت های مردمی را در مناطق محروم جذب نمایند، بخش فرهنگی اردو ها را تقویت و مسائل رسانه ای اردو ها را اعمال نمایند.

علیخانی اضافه نمود: شرکت نمایندگان در این دوره تا کنون اردوی سازندگی را در 10 کشور عملیاتی کردند و مابقی هم درشرف آموزش برای برگزاری این دوره های سازندگی در مناطق محروم کشور های مخلتف هستند. این دانشجویان تجربه علمی حضور در اردو های سازندگی را دارند و در حال حاضر آموزش تئوری این دوره ها را می بینند.

وی یادآور شد: این دوره برای کسانی که تمایل دارند هر ساله برگزار و درطول سال نیز اردوی سازندگی از سوی این دانشجویان برگزار می گردد. در واقع این دانشجویان در ایران تجربه حضور در اردوهای سازندگی را کسب کردند و در کشور های خودشان پیاده می نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5231

به "70 دانشجوی خارجی از 25 کشور در دوره آموزشی سازندگی شرکت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "70 دانشجوی خارجی از 25 کشور در دوره آموزشی سازندگی شرکت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید