9 شهرک صنعتی در قزوین فاقد تجهیزات آتش نشانی

به گزارش سهندبلاگ، مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: 9 شهرک صنعتی فعال در استان، فاقد تجهیزات آتش نشانی هستند که یک زنگ خطر و هشدار به شمار می رود.

9 شهرک صنعتی در قزوین فاقد تجهیزات آتش نشانی

به گزارش خبرنگاران قزوین، قدرت الله مهدیخانی مدیر کل مدیریت بحران استان در نشست کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه با بیان اینکه شهرک صنعتی فعال در استان، فاقد تجهیزات آتش نشانی هستند، گفت: قزوین به رغم اینکه استانی صنعتی است، ولی مسائل زیادی در تجهیزات ایمنی و آتش نشانی به ویژه در شهرک های صنعتی دارد که باید تدابیر لازم در این زمینه صورت گیرد.

وی همچنین گفت: سال گذشته 402 واحد صنعتی را در استان شناسایی نموده ایم که امکان وقوع حریق و آتش سوزی در آن ها وجود دارد و یک زنگ خطر برای استان است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین اظهار داشت: از سوی دیگر ما مشخص استان تهران و استان های مجاور در هنگام وقوع حوادث و سوانح هستیم و باید به آن ها خدمات بدهیم درحالی که اگر در 2 نقطه استان به صورت همزمان آتش سوزی داشته باشیم با مشکل روبرو خواهیم شد.

مهدیخانی با اشاره به آتش سوزی مزارع و اراضی استان در فصل گرما، اضافه نمود: سال گذشته بیش از 2 هزار هکتار آتش سوزی در اراضی و مراتع استان به وقوع پیوست که حدود 90 میلیارد تومان خسارت در پی داشت.

وی اضافه نمود: بیشتر این آتش سوزی ها در قزوین، کوهین و الموت بوده که شدیدترین خسارت ها را برجای گذاشته و عامل اغلب آن ها نیز انسانی بوده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: سال گذشته 25 پرونده برای افراد و عوامل انسانی دخیل در این آتش سوزی ها تشکیل شد و انتظار داریم محکومیت این افراد به منظور بازدارندگی اطلاع رسانی گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 14089

به "9 شهرک صنعتی در قزوین فاقد تجهیزات آتش نشانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 شهرک صنعتی در قزوین فاقد تجهیزات آتش نشانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید