حوزه اجرا گاهی با مدیریت های سلیقه ای همراه است

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، علی حسین حسین زاده، عصر امروز در جلسه شورای اداری خوزستان که در استانداری برگزار گردید با اشاره به اینکه در بحث حوزه پژوهش گرفتاری ها و موانعی در سطح کلان کشوری وجود دارد، اظهار کرد: متأسفانه در این حوزه هنوز ارتباط لازم برای استفاده از تحقیقات علمی در بخش اجرایی در کشور شکل نگرفته است.

حوزه اجرا گاهی با مدیریت های سلیقه ای همراه است

وی با اشاره به اینکه حتی اکثر خاتمه نامه ها در مدیریت گروه و یا کتابخانه های دانشگاه های مختلف بایگانی می گردد، اضافه کرد: پژوهش هنوز نتوانسته صندلی خود را در حوزه برطرف مسائل و موانع در کشور پیدا کند.

حسین زاده با بیان اینکه مسائل حوزه اجرا به دلیل این است که برخی مواقع در مدیریت ها سلیقه ای رفتار شده توضیح داد: باید توجه به پژوهش را بیشتر در دستور کار قرار دهیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با تأکید بر اینکه پژوهش باید مسیر خود را برای برطرف موانع پیدا کند، اعلام کرد: هرچند تحقیقات تیمی خوبی در کشور اجرا شده ولی ما احتیاج به انجام چنین تحقیقاتی در حوزه کاربردی هستیم.

حسین زاده با اشاره به اینکه سرچشمه نگاه های کارشناسی پژوهش و تحقیقات هستند، یادآور شد: در حوزه دانشگاه ها دفتری به نام ارتباط با صنعت شکل گرفته ولی در یک تشکیلات خلاصه شده ولی انتظار می رود که از فارغ التحصیلان حوزه تحصیلات تکمیلی برای بخش اجرای متکی به تحقیقات و پژوهش بیشتر بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 231

به "حوزه اجرا گاهی با مدیریت های سلیقه ای همراه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حوزه اجرا گاهی با مدیریت های سلیقه ای همراه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید