آخرین شرایط سلامت استاد عثمان محمدپرست

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران/خراسان رضوی پزشک معالج استاد عثمان محمدپرست در شهرستان خواف، گفت: شرایط استاد محمدپرست پایدار بوده و با قطع خون ریزی معده به مشهد منتقل شده اند.

آخرین شرایط سلامت استاد عثمان محمدپرست

دکتر شهریار دشتی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین شرایط سلامت استاد عثمان محمدپرست، پیشکسوت دوتار نواز خراسان و دلایل انتقال و بستری وی در بیمارستان، اظهار کرد: شب گذشته استاد محمد پرست خون ریزی مختصر و کمی از ناحیه معده داشتند که به این موضوع اهمیت داده نشده است و امروز صبح، در شرایطی به بیمارستان 22 بهمن خواف مراجعه کردند که مقدار خون ریزی معده حجیم و زیاد شده بود.

وی ادامه داد: پس از مراجعه به بیمارستان خواف اقدامات اولیه و لازم بر روی وی صورت گرفت تا خون ریزی معده قطع شود، افت فشار پیدا نکنند و همچنین تزریق خون به ایشان صورت بگیرد.

پزشک معالج عثمان محمدپرست در شهرستان خواف با اشاره به انتقال وی به مشهد، شرح داد: پس از انجام اقدامات اولیه پزشکی در بیمارستان 22 بهمن خواف تیم پزشکی تصمیم گرفت استاد محمدپرست به منظور انجام آندوسکپی و بررسی دلایل خون ریزی معده به مشهد منتقل شوند.

وی در خصوص شرایط فعلی این پیشکسوت موسیقی خراسان، گفت: طبق آخرین پیگیری های بنده و تماس هایی که داشته ام علایم حیاتی استاد محمدپرست پایدار بود. همچنین خون ریزی معده به صورت کامل قطع شده بود و وی در هوشیاری کامل به سر می برد.

دشتی اضافه کرد: ادامه درمان استاد محمدپرست در بیمارستان امام رضا(ع) یا بیمارستان قائم(عج) مشهد انجام خواهد گرفت.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13189

به "آخرین شرایط سلامت استاد عثمان محمدپرست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط سلامت استاد عثمان محمدپرست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید