شروع پذیرش دوره های MBA و DBA در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

به گزارش سهندبلاگ، امروزه صاحب نظران حوزه مدیریت براین باورند که نیروی انسانی به عنوان اصلی ترین دارایی سازمان ها و به عنوان مزیت رقابتی نیز مطرح است.

شروع پذیرش دوره های MBA و DBA در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات موسسه اعزام دانشجو به انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

جهانی امروزی با حضور فناوری و گسترده تر شدن ابزار ها و دسترسی راحت تر به آن ها، به شدت رقابتی شده است. رقابت سازمان ها هم ازین قاعده مستنثنی نیست که باید برای ماندن در این عرصه توانایی های لازم را کسب کرده و تحول را به وجود آورد. یکی ازمنابع مهم برای ایجاد تحول و بقای سازمان و رسیدن به هدف ها و رسالت های مورد نظرش، عامل تجهیز نیروی انسانی با آموزه های کاربردی مدیریت است.

در عصر حاضر، هر سازمان و یا کسب وکاری برای بقا و رسیدن به اهداف خود احتیاج دارد که انواع چالش های پیش رو را بشناسد و در جهت برطرف آن قدم بردارد.

در صنعت آموزش برای پاسخ به چنین چالش هایی، دوره های کاربردی (MBA و DBA) یک ساله در سطح جهان طراحی و توسعه یافته اند.

به همین دلیل، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به عنوان مهم ترین و معتبرترین مرکز آموزش مدیریت کشور اقدام به برگزاری دوره های کاربردی و مهارتی (MBA و DBA) یک ساله کرده است.

مهم ترین هدف دوره های آموزش کاربردی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، به کارگیری اساتید مجربی است که علاوه بر سوابق علمی معین، سوابق اجرایی و مشاوره ای دارند. این دوره ها با هدف آماده سازی هرچه بیشتر مدیران و کارکنان سازمان های مختلف دولتی و خصوصی طراحی شده و تلاشی است برای تجهیز این افراد با انواع ابزار هایی مدیریتی که یک فرد بدان احتیاج دارد.

شایان ذکر است که به دانش پذیران در سرانجام این دوره ها، گواهینامه ای معتبر از دانشکده مدیریت اعطا می شود. علاقه مندان می توانند جهت معین وقت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر به سایت fmut.ir مراجعه کرده و یا با تلفن های 88339657 الی 59 تماس حاصل فرمایند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9280

به "شروع پذیرش دوره های MBA و DBA در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پذیرش دوره های MBA و DBA در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید