آمادگی عرضه اولیه های جدید را داریم ، سودآوری 3 برابری شرکت های بورسی

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد در حاشیه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز جلسه پر تحرکی داشتیم و یکی از اقداماتی که در آن انجام شد تقدیر از استان های برتر بود. فرایند فعالیت های شور های استانی رو به رشد است.

آمادگی عرضه اولیه های جدید را داریم ، سودآوری 3 برابری شرکت های بورسی

او ادامه داد: علی رغم فشار و جنگ اقتصادی که در آن هستیم برای مدیریت فشار ها کوشش شده است. در بازار سرمایه 500 هزار میلیارد تومان تامین اقتصادی شده است که رقم عظیمی محسوب می گردد، اما برای تحقق اهداف عظیم باید حداقل هزار و 400 میلیارد تومان تامین اقتصادی داشته باشیم. همان طور که سال جاری با موفقیت در بازار حضور داشتیم اگر چه با چالش هایی روبرو شدیم که باید برای آینده برای برطرف این چالش ها برنامه ریزی بهتری داشته باشیم.

او درباره بی اعتمادی مردم نسبت به بورس گفت: به دنبال فرهنگ سازی برای ورود به بازار سرمایه با روش غیر مستقیم هستیم. به محض متعادل شدن شرایط آمادگی عرضه اولیه های جدید را داریم. در 9 ماه ابتدای سال جاری سودآوری شرکت ها 3 برابر شده است این یعنی نباید فقط به افزایش قیمت سهام نگاه کرد. میزان سودآوری یکی از مهم ترین معیار های این حوزه است.

او درباره تاریخ عرضه های اولیه گفت: عرضه اولیه مشروط بر شرایط است. گفته های من به معنای اعلام آمادگی است، اما ما به دنبال دامن زدن بر بی تعادلی ها نیستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12433

به "آمادگی عرضه اولیه های جدید را داریم ، سودآوری 3 برابری شرکت های بورسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی عرضه اولیه های جدید را داریم ، سودآوری 3 برابری شرکت های بورسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید