آموزش تصویری چیکن کوردن بلو

به گزارش سهندبلاگ، آموزش تهیه چیکن کوردن بلو را برای شما داریم که می توانید در خانه درست کنید و از خوردن یک فست فود خانگی خوشمزه لذت ببرید. چیکن کوردن بلو یک غذای بسیار خوشمزه و مملو از پنیر هست که در میان عموم از محبوبیت زیادی برخوردار هست. روش پخت آن نیز بسیار آسان هست و می تواند در خانه تهیه کره و نوش جان کنید. برای آشنایی با روش تهیه آن در ادامه با ما همراه باشید.

آموزش تصویری چیکن کوردن بلو

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

مواد لازم برای2 نفر:

سینه مرغ 2 عدد

پنیر گودا 5 ورق

ژامبون گوشت یا مرغ 5 ورق

زرده تخم مرغ 1 عدد

پودر سوخاری نصف پیمانه

آرد نصف پیمانه

شیر 1/3 پیمانه

روغن مایع به مقدار لازم

نمک و فلفل به میزان لازم

ادویه دلخواه به میزان لازم

طرز تهیه:

1. ابتدا 2 عدد سینه مرغ را ورقه ای برش دهید روی یک کیسه فریزر گذاشته و با استیک کوب آن ها را به خوبی بکوبید تا نازک شوند. دو طرف سینه مرغ را نمک و فلفل و ادویه بزنید تا به خوبی مزه دار شوند.

2. سپس یک ورقه پنیر گودا ویک ورقه ژامبون را روی فیله ها قرار داده و آن ها را رول کنید. رول را در دست فشار دهید تا به خوبی به هم بچسبد. به مدت 15 تا 20 دقیقه آن ها را داخل فریزر قرار دهید تا به خوبی منسجم شوند.

3. سپس آن ها را در ظرف حاوی تخم مرغ وشیر زده شده آغشته کرده و در آرد بغلطانید دوباره داخل تخم مرغ زده و داخل پودرسوخاری بغلطانید.

4. روغن را در تابه ریخته و روی حرارت متوسط قرار دهید. فیله های آماده شده را در روغن داغ بیندازید تا دو طرف آن ها سرخ شده و مغز پخت شوند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: گردشبان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9291

به "آموزش تصویری چیکن کوردن بلو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش تصویری چیکن کوردن بلو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید