اجرای 16 نمایش در محوطه تئاتر شهر به مناسبت هفته وحدت

به گزارش سهندبلاگ، معاون شهردار منطقه 11 تهران گفت:از امروز 16 برنامه نمایشی به مناسبت هفته وحدت در محوطه تئاتر شهر اجرا می شود.

اجرای 16 نمایش در محوطه تئاتر شهر به مناسبت هفته وحدت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمد جواد رشیدی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 تهران اظهارداشت: به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت، اجرای ویژه برنامه های نمایشی درمحوطه تئاتر شهر از امروز آغاز شده است.

وی در خصوص برنامه های نمایشی افزود: این نمایش ها تا روز جمعه 24 آبان ادامه خواهد یافت و علاقمندان می توانند با حضور در بوستان دانشجو و محوطه باز تئاتر شهر آن ها را تماشا کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 تهران خاطر نشان کرد: اجرا های روز سه شنبه 21 آبان از ساعت 16 با دو نمایش این سه نفر و مستاجر برگزار می شود و روز چهارشنبه 5 نمایش از ساعت 15 اجرا می شوند که این سه نفر، وجدان بیدار، مستأجر، قاب ها و پاشنه آشیل خواهند بود.

به گفته رشیدی نمایش های روز پنج شنبه نیز از ساعت 15 با اجرای یاشیل، قاب ها، وجدان بیدار، این سه نفر و مستأجر برگزار می شوند و تا ساعت 17 ادامه می یابند. همچنین روز جمعه 24 آبان در آخرین روز از اجرای نمایش های ویژه هفته وحدت علاقمندان می توانند از ساعت 15:30 برای تماشای یاشیل، قاب ها، وجدان بیدار و این سه نفر تا ساعت 17 در محوطه تئاتر شهر حضور یابند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5370

به "اجرای 16 نمایش در محوطه تئاتر شهر به مناسبت هفته وحدت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 16 نمایش در محوطه تئاتر شهر به مناسبت هفته وحدت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید