اختصاص 150میلیارد تومان برای تکمیل طرح های خیر ساز خراسان جنوبی

به گزارش سهندبلاگ، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از اختصاص 150 میلیارد تومان برای تکمیل طرح های خیر ساز استان در سه مرحله 50 میلیارد تومانی خبر داد.

اختصاص 150میلیارد تومان برای تکمیل طرح های خیر ساز خراسان جنوبی

موسوی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به اختصاص 150 میلیارد تومان برای تکمیل طرح های خیر ساز گفت: اعتبار مورد نظر با پیگیری های اجرا شده در سه مرحله 50 میلیارد تومانی تا سال 1402 تخصیص می یابد.

او اضافه کرد: برای جا به جایی ساختمان آموزش و پرورش سربیشه هم 400 میلیون تومان برآورد شده که پی گیری هایی برای تأمین آن در حال انجام است.

موسوی نژاد اظهار کرد: برای اختصاص اعتبار تکمیل ساختمان های ظفر و شهید شهپر بیرجند هم مکاتباتی اجرا شده است که ساختمان ظفر در چهار طبقه و هر طبقه در چهار بخش احداث می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی شرح داد: با توجه به وعده وزیر آموزش و پرورش از اختصاص 39 میلیارد تومان برای تجهیزات مدارس استان، پیگیری لازم انجام و بخشی از این اعتبار تخصیص یافته است.

به گفته او برای ترمیم دروس نهایی دوره دوم متوسطه با توجه به بخشنامه وزارت، پیشنهاد می کنیم که برای تأمین هزینه های مربوطه برای هر درس 50 هزار تومان از هر فرد گرفته شود.

موسوی نژاد بیان نمود: با اقدامات اجرا شده با توجه به جا به جایی نیرو ها بر اساس ماده 28 و به کارگیری نیرو های حق التدریسی کمبودی در سال تحصیلی نو نداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در صورت ابلاغ چگونگی به کارگیری نیرو های خرید خدمت، از نیرو های قدیم و نو در این زمینه استفاده می شود.

او ادامه داد: عده ای از نیرو های انتقال موقت به دلیل نیاز محل خدمت قبلی آنها، به محل خدمت قبلی خود برگشت داده شده اند.

در این جلسه مصوب شد از هر فرد متقاضی ترمیم دروس نهایی دوره دوم متوسطه برای هر درس صد هزار تومان گرفته شود.

خبرنگاران خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1401 بروزرسانی: 27 شهریور 1401 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 18043

به "اختصاص 150میلیارد تومان برای تکمیل طرح های خیر ساز خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 150میلیارد تومان برای تکمیل طرح های خیر ساز خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید