ارتقای آموزش های تخصصی صنعتگران کردستان

به گزارش سهندبلاگ، سرپرست معاونت صنایع دستی کردستان تأکید کرد: حس رقابت در صنعتگران کردستانی با ارتقای آموزش های تخصصی تقویت می گردد.

ارتقای آموزش های تخصصی صنعتگران کردستان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا بدون ایلتس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، خسرو قاضی زاده گفت: ارتقای سطح آموزش صنایع دستی در مراکز آموزشی و ایجاد حس رقابت در تولیدات صنایع دستی، ازجمله برنامه های آینده حوزه صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان است.

او سپس آموزش را یکی از مؤلفه های اصلی در بحث ترویج و رونق صنایع دستی برشمرد و اظهار کرد: ارزیابی تولیدات بر اساس آخرین استانداردهای موجود، هدفمند کردن دوره های آموزشی مطابق با نیازها و شرایط موجود صنایع دستی در کردستان و کشور و ارائه نظرات کارشناسی و راهکارهای اجرایی برای توسعه صنایع دستی به وسیله پروژه های تحقیقاتی از دیگر برنامه های این معاونت برای ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات صنایع دستی استان است.

سرپرست معاونت صنایع دستی کردستان با اشاره به این موضوع که برگزاری نمایشگاه های مختلف و نمایش توانمندی های استان های مختلف کشور و گردهمایی پیشکسوتان هنرهای سنتی در کنار هنر آموختگان و وارثان این هنر و صنعت ملی، سبب بازاریابی محصولات صنایع دستی می گردد ادامه داد: علاوه بر آن، بهترین فرصت برای تشویق، ترغیب و تقویت حس رقابت برای عرضه بیشتر و بهتر محصولات را برای صنعتگران فراهم می نماید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6559

به "ارتقای آموزش های تخصصی صنعتگران کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای آموزش های تخصصی صنعتگران کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید