ارتقای صندلی ورزشکاران تنیس روی میز ایران در دنیا

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، علی قارداشی صبح پنج شنبه در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس روی میز که در مشهد برگزار گردید اظهار کرد: با توجه به شرایط کشور بیشتر فدراسیون ها با مشکل جذب اسپانسر روبرو هستند اما ما توانستیم در این حوزه عملکرد خوبی داشتیم که پخش تلویزیونی مسابقات مردان و زنان تاثیر بسزایی داشته است.

ارتقای صندلی ورزشکاران تنیس روی میز ایران در دنیا

وی اضافه کرد:یکی از مهم ترین مسائل ما که از مجلس و وزارت درخواست داریم رسیدگی نمایند عوارض خروج است ما در سال گذشته 47 میلیون تومان عوارض پرداخت کردیم این در حالی است که سال جاری 250میلیون تومان هزینه عوارض پرداخت کردیم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد:افزایش قیمت ها با افزایش بودجه ما همخوانی ندارد، بعد از والیبال، تنیس روی میز ششمین ورزش پرطرفدار دنیا است این امر سبب می گردد به این رشته توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی توضیح داد: برای نخستین مرتبه فینال قهرمانی دنیای که در کشور آلمان برگزارشد را سیمین رضایی قضاوت کرد و همچنین توانست عضو کمیته دنیای داوران گردد و دیگر داور ما فینال مسابقات آسیایی جاکارتا را قضاوت کرد.

قارداشی اعلام کرد:یکی از مهم ترین کارهایی که طی سال های اخیر انجام دادیم ارتقا رنکینگ تیم ها و بازیکنان در دنیا بوده است.

وی تاکید نمود: به تازگی از هنگ کنگ مدرسی دعوت شده است و دوره مقدماتی عالی مربیگری را با چهار قبولی به خاتمه رساندیم که نشان دهنده جهش صددرصد در بخش آموزش است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 705

به "ارتقای صندلی ورزشکاران تنیس روی میز ایران در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای صندلی ورزشکاران تنیس روی میز ایران در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید